عراقچي: براي هر سناريويي درباره برجام آماده‌ايم

چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 23:49:30
عراقچي: براي هر سناريويي درباره برجام آماده‌ايم

تهران- الکوثر: سيدعباس عراقچي، معاون وزير امور خارجه ايران گفت، ما اجازه نخواهيم داد که خصومت آمريکا عليه ايران و برجام خدشه اي به منافع جمهوري اسلامي ايران وارد کند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عراقچي در پاسخ به اين پرسش که در صورت خروج آمريکا از برجام، برخورد ايران در اين رابطه چه خواهد بود تاکيد کرد: برخورد ايران کاملا روشن است قبل از اين هم گفته ايم و با قوت تکرار مي کنيم که خروج آمريکا از برجام که منجر به از بين رفتن منافع ايران از برجام خواهد شد حتما با عکس العمل و واکنش قاطع و مناسب جمهوري اسلامي مواجه خواهد شد و آنها خواهند ديد که چگونه جمهوري اسلامي ايران قادر است که ظرفيت هاي خودش را فعال کند و به جايگاه بسيار بالاتري ارتقا دهد. 
معاون وزير امور خارجه ايران که در رم پايتخت ايتاليا مصاحبه مي کرد افزود: رئيس جمهور آمريکا حرکتي را شروع کرده است که مخالف مسير حرکت جامعه بين الملل است و جامعه بين المللي در حال مقابله با آن است. ما هم رايزني ها و تماس هاي نزديکي داريم و اجازه نخواهيم داد که منافع جمهوري اسلامي ايران در اين حرکت رئيس جمهور آمريکا خدشه دار شود. ما با قوت دفاع خواهيم کرد براي هر سناريو آمادگي داريم و براي هر حالتي آمادگي لازم را پيدا کرده ايم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 23:49:24