سفارت آمریکا در قدس را چه کسی افتتاح می‌کند؟

چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 22:32:53
سفارت آمریکا در قدس را چه کسی افتتاح می‌کند؟

بيروت- الکوثر: روزنامه صهیونیستی «تایمز آو ایزرائیل» روز چهارشنبه نوشت؛ ایوانكا ترامپ و جارد كوشنر دختر و داماد رئیس جمهور آمریكا در حال بررسی سفر به فلسطین اشغالی در ماه آینده میلادی هستند تا در مراسم افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس شركت كنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، قرار است آمریكا 14 ماه مه (24 اردیبهشت ماه) مراسمی رسمی برای گشایش سفارت خود در قدس برگزار كند. به گفته مقام های آمریكایی و صهیونیستی از كوشنر و همسرش خواسته شده است تا نماینده دولت آمریكا در مراسم افتتاحیه این سفارت باشند.

مقام های مزبور در عین حال یادآور شدند كه این زوج یهودی هنوز برنامه سفر خود به سرزمین های اشغالی را نهایی نكرده اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام كرد وزارت خارجه این رژیم میزبان میهمانانی خواهد بود كه برای شركت در مراسم افتتاح سفارت آمریكا به سرزمین های اشغالی سفر می كنند.

پیش بینی می‌شود علاوه بر دختر ترامپ و همسرش، شماری از مقام های ارشد آمریكایی نیز در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس شركت كنند اما سفارت آمریكا در تل آویو اعلام كرده است كه هنوز فهرست میهمانان را در دست بررسی دارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا چندی پیش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و اعلام كرد كه سفارت كشورش را از تل آویو به این شهر منتقل می‌كند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 22:32:45