تظاهرات مردم فلسطین در حمایت از سوریه

یک شنبه 26 فروردین 1397 - 20:44:31
تظاهرات مردم فلسطین در حمایت از سوریه

بيروت- الکوثر: صدها نفر از ساکنان فلسطین اشغالی روز یکشنبه به دعوت گروه‌های فلسطینی تظاهراتی در محکومیت تجاوز سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه برگزار و تاکید کردند دمشق در برابر تروریسم، همچنان استوار خواهد ایستاد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در تظاهراتی که در نوار غزه برگزار شد پرچم‌های فلسطین، سوریه، ایران و حزب‌الله لبنان برافراشته شد. «طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین که در این تظاهرات شرکت داشت گفت: این حمله نقض قانون بین‌المللی بود؛ اگر عاملان آن خیال می‌کنند می‌توانند با این حمله، ایستادگی سوریه در برابر تروریسم را در هم بشکنند، در توهمند.

«آمال حمد» عضو دفتر سیاسی حزب «الشعب» فلسطین نیز با اشاره به توطئه هایی که علیه کشورهای عربی در جریان است تأکید کرد ملت سوریه و نظام این کشور به دفاع از کشورشان ادامه خواهند داد.

دهها نفر از فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی سال 1948 نیز در برابر کنسولگری آمریکا در حیفا دست به تظاهرات زدند و تجاوز به سوریه را محکوم کردند. این تظاهرات به دعوت کمیته‌های مردمی برگزار شد.

فلسطینی ‌های ساکن کرانه باختری از جمله شهر رام‌الله نیز در محکومیت تجاوز یاد شده، تظاهرات کردند.

بامداد روز شنبه، آمریکا و انگلیس و فرانسه به بهانه استفاده شدن از سلاح شیمیایی در دوما، به سوریه حمله کردند و طی 50 دقیقه بیش از 100 موشک به سمت این کشور شلیک شد. پدافند هوایی سوریه توانست اکثر موشک های شلیک شده را منهدم یا از مسیر خود منحرف کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


یک شنبه 26 فروردین 1397 - 20:44:24

دسته بندی :