ارتش سوریه: اکثر موشک‌های متجاوزان منهدم شد

شنبه 25 فروردین 1397 - 11:4:31
ارتش سوریه: اکثر موشک‌های متجاوزان منهدم شد

دمشق- الکوثر: وزارت دفاع سوریه اعلام کرد پدافند هوایی سوریه با دقت بالا بخش اعظم موشک‌های متجاوزان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را منهدم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای درباره حملات شب گذشت متجاوزان غربی به سوریه اعلام کرد، متجاوزان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی ساعت 3:55 بامداد شنبه به وقت دمشق حدود 110 موشک به سوی اهدافی در دمشق و خارج از این شهر شلیک کردند.

بر اساس این بیانیه، پدافند هوایی سوریه با دقت بالا به مقابله با موشک های متجاوزان پرداخت و بخش اعظم آنها را سرنگون کرد و برخی موشک ها به یک ساختمان و مرکز تحقیقات در منطقه برزه دمشق که شامل یک مرکز آموزشی و آزمایشگاه های علمی است اصابت و صرفا زیان های مادی برجا گذاشت. همچنین موشک هایی که به موضعی نظامی نزدیک حمص شلیک شده بود منحرف شد که انفجار یکی از آنها موجب زخمی شدن سه غیرنظامی شد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بر ادامه دفاع از سوریه و محافظت از شهروندان خود تاکید و خاطرنشان می کند چنین حملاتی نخواهد توانست نیروهای مسلح سوریه و متحدانش را از ادامه سرکوب گروه های تروریستی مسلح در خاک سوریه باز دارد.

فرماندهی کل ارتش سوریه تاکید کرد این حملات صرفا بر عزم ما برای دفاع از حاکمیت و کرامت و امنیت کشور و شهروندان آن خواهد افزود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


شنبه 25 فروردین 1397 - 11:2:14