جنگ روانی رسانه های ضدمقاومت : بشار اسد از سوریه خارج شد

چهار شنبه 22 فروردین 1397 - 10:35:40
جنگ روانی رسانه های ضدمقاومت :  بشار اسد از سوریه خارج  شد

دمشق- الکوثر: یک منبع آگاه سوری در واکنش به خبر رسانه های خارجی در خصوص خروج بشاراسد و خانواده اش از سوریه گفت: بشار اسد و خانواده‌اش سوریه را ترک نکرده‌اند و ادعاها در باره خروج آنها صحت ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، چند رسانه عربی دیشب و امروز اعلام کردند به سبب تشدید نگرانی‌ها در خصوص اقدام نظامی احتمالی کشورهای غربی علیه سوریه، اسد و همه بستگانش این کشور را ترک کرده و به تهران رفته‌اند!

آمریکا و چند کشور اروپایی به بهانه حمله شیمیایی صورت گرفته در سوریه درصدد برامدند در نشست شورای امنیت قطعنامه ای را ضد سوریه تصویب کنند که باوتوی  روسیه مواجه شد.

براساس گزارش ها، مقام‌های آمریکایی در حال بررسی گزینه‌های متعدد برای حمله به سوریه در پی متهم کردن دولت این کشور به انجام یک حمله شیمیایی علیه غیر نظامیان در شهر دوما هستند.

روزنامه واشنگتن اگزماینر به نقل از چند منبع مرتبط با پنتاگون گزارش کرد، چندین طرح احتمالی برای پاسخ نظامی به سوریه وجود دارد.

یک گزینه انجام حمله موشکی مشابه با حمله سال گذشته میلادی به یک پایگاه نیروی هوایی سوریه در حمص است. با این حال گفته شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال انتخاب یک گزینه قدرتمندتر علیه بشار اسد است.


 

اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید


چهار شنبه 22 فروردین 1397 - 10:30:28