رژیم صهیونیستی سالانه 700 کودک فلسطینی را بازداشت و محاکمه می کند

جمعه 17 فروردین 1397 - 15:7:52
رژیم صهیونیستی سالانه 700 کودک فلسطینی را بازداشت و محاکمه می کند

تهران- الکوثر:  جنبش جهانی دفاع از کودکان در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی تقریبا 700 کودک فلسطینی را سالانه بازداشت و محاکمه می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش جهانی دفاع از کودکان در گزارش خود افزود: دادگاه های نظامی صوری هستند و با کودکان بد رفتاری می کند و هدف از تشکیل آنها گرفتن اعتراف با توسل به زور و زیر شکنجه است. 
عاید ابوقطیش مدیر برنامه پرسش و پاسخ در جنبش جهانی دفاع از کودکان شاخه فلسطین توضیح داد: نیروهای اسرائیلی پس از شروع انتفاضه دوم در 18 سال پیش تا کنون 2 هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
ابوقطیش ابراز داشت: هیچ یک از سربازان اسرائیلی به دلیل جنایاتی که مرتکب می شوند، مورد بازجویی و تحت پیگرد قرار نمی گیرند.
آمارهای منتشر شده جنبش جهانی دفاع از کودکان نشان می دهد که مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از انتفاضه دوم فلسطین تا کنون بیش از 14 هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده اند و 350 تن از آنان همچنان در زندان بسر می برند.
گزارش جنبش یاد شده روز پنجشنبه همزمان با روز کودک فلسطینی که مصادف با پنجم آوریل هر سال است ، انتشار یافت.
دومین انتفاضه فلسطین یا همان انتفاضه مسجد الاقصی در 28 سپتامبر سال 2000 میلادی آغاز شد که در نتیجه آن، بیش از 4 هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.


برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر کلیک کنید


جمعه 17 فروردین 1397 - 15:7:33

دسته بندی :