حماس هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کرد

جمعه 17 فروردین 1397 - 13:54:53
حماس هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کرد

تهران - الکوثر: جنبش حماس اعلام کرد که مخالف هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که شتابزدگی‌ روند هرگونه اظهار نظر و موضع‌گیری درخصوص قانونی بودن اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطین را محکوم می‌کند.

حماس اعلام کرد که طرح این اظهارات و موضع‌گیری‌ها در راستای راضی نگه داشتن برخی طرف‌های منطقه‌ای به ضرر حق مردم فلسطین است، به ویژه اینکه این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که روند جنایت‌های رژیم اشغالگر و خشونت‌های هر روزه‌اش علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها سرعت بیشتری پیدا کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: جنبش حماس با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح مخالف است، چراکه این امر پیامدهای خطرناکی بر مردم فلسطین و حقوق تاریخی آن‌ها و نیز بر وحدت و انسجام ملت‌های مخالف این سیاست‌ها برجای می‌گذارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خواستار پایان بخشیدن به هرگونه عادی سازی و بازبینی در سیاست‌ها و مواضع مغایر با رویکرد کلی ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان شده و بر تلاش برای حمایت از مردم فلسطین، تقویت مقاومت فلسطینی‌ها و ادامه سیاست تحریم و منزوی کردن رژیم صهیونیستی که خطری علیه فلسطین و تمامی منطقه است، تاکید کرد.


برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر کلیک کنید


جمعه 17 فروردین 1397 - 13:54:44

دسته بندی :