جنبش جهاد اسلامی فلسطین : سخنان محمد بن سلمان ضد اصول اسلامی و عربی است

چهار شنبه 15 فروردین 1397 - 9:45:8

غزه- الکوثر: یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رد سخنان ولیعهد سعودی درباره رژیم صهیونیستی تأکید کرد: این سخنان برای راضی کردن آمریکا و اسرائیل و ضد اصول ثابت عربی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  داوود شهاب مسئول رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین درباره واکنش این جنبش به سخنان ولیعهد سعودی درباره به رسمیت شناختن حق موجودیت رژیم صهیونیستی گفت: سخنان ولیعهد سعودی، مردود و محکوم است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی افزود:  این سخنان برای راضی کردن آمریکا و اسرائیل و ضد اصول ثابت عربی و اسلامی است. این سخنان به مثابه به رسمیت شناختن ضمنی اسرائیل است و به هر شیوه ای که باشد به تثبیت وجود اسرائیل در منطقه کمک و هویت عربی و اسلامی آن را تهدید می کند.

مسئول رسانه ای جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: همه ما اعراب و مسلمانان باید از واقعیت نبرد در فلسطین آگاه باشیم، چرا که حق در فلسطین نسبی نیست بلکه یک حق مطلق و غیر قابل تفکیک و سازش است. به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی به هر شیوه ای و از هر راهی، لغو موجودیت فلسطین و به رسمیت شناختن حق یهودیان بیگانه و متجاوز برای زندگی در سرزمین فلسطین و حاکمیت بر آن است. این سخنان نشان دهنده جهل مطلق در مورد واقعیت و ماهیت درگیری ها در سرزمین فلسطین است.
وی در ادامه گفت: سخنان ولیعهد سعودی، نظر و دیدگاه عموم مسلمانان و اعراب و به ویژه ملت فلسطین را منعکس نمی کند. ملت فلسطین اکنون در حال مقابله و جنگ همه جانبه با رژیم صهیونیستی قرار دارد. آنچه برای ما اهمیت دارد موضعگیری ملت های عربی است نه نظام های عربی و ملت های عربی بدون شک این موضعگیری و سخنان ولیعهد سعودی را رد می کنند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 15 فروردین 1397 - 9:44:58