عراقی‌ها بن‌سلمان را از سفر به کشورشان پشیمان کردند

شنبه 11 فروردین 1397 - 22:13:57
عراقی‌ها بن‌سلمان را از سفر به کشورشان پشیمان کردند

تهران- الکوثر: به دنبال اعتراضات گسترده مردمی در عراق به سفر احتمالی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به این کشور، وزارت امور خارجه عربستان روز شنبه خبرهای منتشر شده درباره قصد بن سلمان برای سفر به عراق را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در صفحه رسمی وزارت امور خارجه عربستان در توییتر اعلام شد: «گزارش برخی رسانه‌ها درباره سفر ولیعهد عربستان به کشور برادر، جمهوری عراق، واقعیت ندارد».

خبرگزاری رسمی عربستان نیز به نقل از یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد، آنچه برخی رسانه ها درباره سفر شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد و معاون رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان به عراق اعلام کردند، واقعیت ندارد. این مقام مسئول در عین حال از توسعه اخیر روابط بین دو کشور عراق و عربستان در همه زمینه ها ستایش کرد.

خبرگزاری ها پیشتر اعلام کرده بودند احتمال دارد محمد بن سلمان به زودی به بغداد سفر کند. انتشار این خبرها واکنش های مردم عراق را به دنبال داشت که عربستان سعودی را مسئول اعزام و تامین مالی هزاران تروریست به کشورشان و عامل کشته شدن هزاران نفر از هموطنانشان می دانند. بن سلمان هم اکنون در آمریکا به سر می‌برد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


شنبه 11 فروردین 1397 - 22:13:47