استفاده صهیونیست‌ها از فناوری جدید برای مقابله با تظاهرکنندگان فلسطینی

شنبه 11 فروردین 1397 - 18:43:5
استفاده صهیونیست‌ها از فناوری جدید برای مقابله با تظاهرکنندگان فلسطینی

غزه- الکوثر: پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه از یک پهپاد برای پرتاب نارنجک های اشک آور به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی در مرز غزه با فلسطین اشغالی استفاده کرده است که فناوری جدیدی به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرنگار فرانس پرس گفت توانسته است یک پهپاد نارنجک انداز را مشاهده کند که حدود 10 نارنجک اشک آور به سوی تظاهرکنندگانی پرتاب کرد که نزدیک مرز با فلسطین اشغالی تجمع کرده بودند. به گفته این خبرنگار، این نارنجک ها که از ارتفاع 10 تا 20 متری پرتاب می شود به زخمی شدن چند نفر منجر شد.

در همین حال میکی روزنفلد سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد استفاده از پهپاد برای شلیک گاز اشک آور نوآوری جدیدی است. وی گفت: «این پهپاد چند هفته قبل در اطراف نوار غزه به کار گرفته شده بود و روز جمعه نیز استفاده شد تا از نزدیک شدن تظاهرکنندگان به مرز با اسرائیل جلوگیری شود».

سخنگوی ارتش اسرائیل افزود: «ابزاری که به کار گرفته شد یک مینی پهپاد است که می توان از آن در برخی مناطق استفاده کرد تا در بخش هایی که نمی خواهیم تظاهرکنندگان وارد آن شوند گاز اشک آور شلیک کند».

به گفته منابع فلسطینی، دهها هزار تظاهرکننده روز جمعه در چارچوب «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در طول حصار مرزی بین غزه و فلسطین اشغالی تجمع کردند و در یورش نظامیان صهیونیست به آنها دست کم 16 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از یکهزار نفر زخمی شدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


شنبه 11 فروردین 1397 - 18:42:53