تظاهرکنندگان فلسطینی مرزهای غزه را ترک نخواهند کرد!

جمعه 10 فروردین 1397 - 20:4:6
تظاهرکنندگان فلسطینی مرزهای غزه را ترک نخواهند کرد!

غزه- الکوثر: تظاهرکنندگان فلسطینی با برپا کردن چادرهایی در مرز غزه با فلسطین اشغالی قصد دارند حدود شش هفته در این مکان تحصن کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرویس رسانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد برخی تظاهرکنندگان فلسطینی شرکت کننده در تظاهرات «بازگشت» در نظر دارند با برپا کردن چادرهایی در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی، 6 هفته در این محل تحصن کنند. این تحصن تا هفتادمین سالگرد اعلام تاسیس رژیم صهیونیستی در ماه مه (معروف به روز نکبت) ادامه خواهد داشت.

قرار است در ماه مه امسال، دولت آمریکا نیز سفارت خود را رسما از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند.

بر اساس گزارش منابع خبری و مقامات وزارت بهداشت غزه، دست کم ده فلسطینی در تظاهرات امروز جمعه موسوم به «تظاهرات عظیم بازگشت» به شهادت رسیدند و بیش از یک هزار نفر نیز زخمی شدند. تظاهرکنندگان فلسطینی به سمت تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی بطری‌های آتشزا پرتاب کردند و نظامیان صهیونیست نیز با شلیک گلوله واکنش نشان دادند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز ششم دسامبر 2017 قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و به وزارت امور خارجه آمریکا دستور داد مقدمات انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس را مهیا سازد. قرار است سفارت آمریکا در قدس در سالروز اعلام تاسیس رژیم صهیونیستی (روز نکبت) افتتاح شود. این تصمیم ترامپ موجی از واکنش های منفی را در دنیا به همراه داشته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 10 فروردین 1397 - 20:3:30