محمدعلی الحوثی: بن سلمان را غافلگیر می‌کنیم!

جمعه 10 فروردین 1397 - 12:53:26
محمدعلی الحوثی: بن سلمان را غافلگیر می‌کنیم!

بیروت- الکوثر: محمدعلی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت متجاوزان در چهارمین سال تجاوز به یمن باید منتظر رویدادهای غافلگیرانه از طرف انقلابیون باشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الحوثی که با شبکه تلویزیونی «المیادین» سخن می‌گفت همچنین به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی توصیه کرد در محاسباتشان بازنگری کنند و افزود‏ سه سال مقاومت‏‏، برای آزمودن ایستادگی یمنی‌ها کافیست.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن درباره هم پیمانان یمنی متجاوزان سعودی نیز گفت آنها در هتل های ریاض محبوس هستند و قدرت هیچ کاری را ندارند. الحوثی با بعید دانستن هرگونه امتیاز دادن به متجاوزان گفت ملت یمن فقط صلحی شرافتمندانه را می‌پذیرد که ملت یمن را سربلند نگه دارد.

الحوثی تاکید کرد ملت یمن از صلح استقبال می کند ولی صلح طلبی به این معنا نیست که ضعیف شده است بلکه ملت یمن همچنان قدرتمند است و گزینه های زیادی در اختیار دارد.

محمدعلی الحوثی روز گذشته (پنج شنبه) در صنعا با مارتین گریفیتس فرستاده ویژه جدید سازمان ملل متحد در امور یمن درباره روند صلح در این کشور گفتگو کرد. وی در این دیدار‏، تجاوز به یمن را اقدامی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین سازمان ملل متحد دانست.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


 


جمعه 10 فروردین 1397 - 12:52:21