جنگ روانی صهیونیست‌ها: پرواز شناسایی جنگنده‌های اف-35 بر فراز سوریه‏، عراق و ایران؟!

جمعه 10 فروردین 1397 - 8:29:38
جنگ روانی صهیونیست‌ها: پرواز شناسایی جنگنده‌های اف-35 بر فراز سوریه‏، عراق و ایران؟!

تهران- الکوثر: وزارت دفاع روسیه اطلاعات منتشر شده در یکسری رسانه ها با استناد به منابع خارجی را که گویا جنگنده های اف-35 رژیم صهیونیستی توانستند بلامانع از رادارهای روسیه در سوریه عبور کنند و به کارهای شناسایی بپردازند، احمقانه خواند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پیش از این روزنامه کویتی الجریده به نقل از منابعی ناشناس مدعی شده بود دو جنگنده اف-35 رژیم صهیونیستی از رادارهای سوریه و عراق عبور کردند و با پرواز در آسمان ایران، عملیات شناسایی بر فراز بندرعباس، اصفهان و شیراز صورت دادند.

اما منبعی در وزارت دفاع روسیه که کنترل آسمان سوریه را در دست دارد در این خصوص گفت: «اطلاعات منتشر شده در یکسری از رسانه ها با استناد به منابع خارجی در این باره که گویا جنگنده های اسرائیلی رادارهای روسیه در سوریه را فریب دادند و در ارتفاع بسیار زیاد به کارهای شناسایی دست زدند احمقانه است». این منبع خاطرنشان کرد هر هواپیمایی که در ارتفاع بالا پرواز می‌کند یک هدف ساده برای سیستم پدافند هوایی اکثر کشورهاست.

علاوه بر آن‏، جنگنده های اف-35 بدون سوختگیری در آسمان توانایی پیمودن چنین مسافتی را ندارند و هواپیماهای حمل سوخت نیز به سادگی قابل شناسایی هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


جمعه 10 فروردین 1397 - 8:28:4