سخنگوی ارتش یمن : موازنه قدرت به نفع نیروهای یمنی است

دو شنبه 6 فروردین 1397 - 21:58:54
سخنگوی ارتش یمن : موازنه قدرت به نفع نیروهای یمنی است

تهران- الکوثر: سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت با توجه به دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در میدان و با توجه به اینکه ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی در سه سال تجاوز به یمن پیشرفتی نداشته است معادلات قدرت در این نبرد، به نفع نیروهای یمنی است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با اعلام اینکه طی روزهای آینده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ، سامانه جدید موشکی را رونمایی خواهند کرد گفت ائتلاف سعودی چون شکست خورده است ادعا می کند ایران نیروهای یمنی را به سلاح مجهز می کند درحالی که آنها با محاصره ای که اعمال کرده اند اجازه نمی دهند حتی یک بطری آب بدون بازرسی وارد یمن شود و در واقع تناقض عجیبی در اظهارات آنها وجود دارد و می خواهند از این ادعاها برای توجیه شکست خود استفاده کنند. 
سرتیپ شرف لقمان تأکید کرد ما سامانه موشکی جدید دیگری داریم که در روزهای آینده آن را اعلام خواهیم کرد و این سامانه نیز دشمن را غافلگیر خواهد کرد.

وی افزود اگر جنبش جدایی طلب جنوب به ما خیانت نکرده بود عدن نیز در کنترل ما قرار داشت چرا که بر اساس توافق قرار بود آنها از عدن محافظت کنند و ما نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را از عدن خارج کردیم اما آنها از پشت به ما خنجر زدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت درکانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید 

 


دو شنبه 6 فروردین 1397 - 21:48:10