سه غايب نامدار تيم الجزاير مقابل ايران

یک شنبه 5 فروردین 1397 - 11:22:55
سه غايب نامدار تيم الجزاير مقابل ايران

رباح ماجر سرمربي تيم ملي الجزاير سه بازيکن را به طور قطعي از ترکيب تيم در بازي دوستانه مقابل ايران کنار گذاشت.

به گزارش پايگاه الكوثر، رباح ماجر سرمربي تيم ملي الجزاير سه بازيکن را به طور قطعي از ترکيب تيم در بازي دوستانه مقابل ايران که قرار است روز سه‌شنبه در گراتس اتريش برگزار شود، کنار گذاشت.
ياسين براهيمي که به علت آسيب ديدگي مچ پا در بازي دوستانه روز پنجشنبه مقابل تانزانيا حضور نداشت ، توسط کارد فني تيم ملي در اختيار باشگاهش (پورتو پرتغال) قرار گرفت تا به درمان خود ادامه دهد.
نبيل بن طالب نيز که در بازي مقابل تانزانيا آسيب ديد ، نيز در بازي مقابل ايران حضور نخواهد داشت.اين هافبک مياني تيم شالکه آلمان بنا بر اعلام پايگاه اينترنتي رسمي فدراسيون فوتبال الجزاير، در اختيار باشگاهش قرار گرفت.
علاوه بر براهيمي و بن طالب، اسماعيل بن‌ناصر هافبک تهاجمي تيم «امپولي» (از سري ب ايتاليا) نيز اجازه يافت تيم ملي را ترک کند تا در يکي از بازي‌هاي مهم تيمش حضور يابد.
از سوي ديگر حضور اسلام سليماني نيز در دومين بازي دوستانه الجزاير قطعي نيست.
اين  مهاجم ملي پوش تيم نيوکاسل انگليس به علت مصدوميت از ناحيه ران از ماه ژانويه به ميدان نرفته و با وجود آنکه به تيم ملي دعوت شده است در بازي دوستانه مقابل تانزانيا نيز در ترکيب نبود.با اين حال پزشک تيم نيوکاسل به او گفته است که از 24 مارس مي تواند بازي کند.
 


یک شنبه 5 فروردین 1397 - 11:18:7

دسته بندی :