هنیه: هدف از بمب‌گذاری غزه، برهم زدن برخی پرونده‌های سیاسی است

پنج شنبه 2 فروردین 1397 - 22:52:8
هنیه: هدف از بمب‌گذاری غزه، برهم زدن برخی پرونده‌های سیاسی است

غزه- الکوثر:  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که هدف از بمب‌گذاری در مسیر خودروی رامی حمدالله نخست وزیر دولت وفاق ملی در نوار غزه، بر هم زدن برخی پرونده‌های سیاسی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید درگیری‌های امروز در نوار غزه برای بازداشت عاملان بمب‌گذاری اخیر در غزه، تصریح کرد که سرویس‌های امنیتی حماس همگام با وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه برای کشف جزئیات انفجار اخیر و شناسایی و بازداشت مجرمان وارد عمل شدند.

هنیه افزود که ما منتظر خواهیم ماند تا نتیجه تحقیقات سرویس‌های امنیتی در مورد این انفجار مشخص شود. 

 نیروهای امنیتی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز (پنجشنبه) عملیاتی را برای انهدام گروه مسئول انفجار در مسیر کاروان «رامی حمدالله» نخست‌وزیر دولت وفاق ملی فلسطین در مرکز غزه اجرا کردند.

حماس پیشتر در منزل شخصی به نام «انس ابو خوصه» مظنون اصلی بمب‌گذاری در مسیر حمدالله مقادیر زیادی مواد منفجره یافته و مبلغ 5هزار دلار جایزه برای دستگیری او تعیین کرده بود.

نیروهای امنیتی فلسطینی ظهر امروز محل اختفای گروه ابو خوصه در شهرک «نصیرات» را محاصره کرده و پس از تیراندازی مظنونین، با آنها درگیر شدند. منابع محلی می‌گویند تا کنون 2 عضو حماس در این درگیری‌ها به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند. نیروهای امنیتی حماس پس از چند ساعت عملیات توانستند با مجروح کردن ابو خوصه، او را دستگیر کنند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


پنج شنبه 2 فروردین 1397 - 22:48:4