سفیر فلسطین در تهران:

نگاه امام خمینی به توسعه طلبی رژیم صهیونیستی و نام گذاری روز جهانی قدس

چهار شنبه 23 اسفند 1396 - 18:31:18
نگاه امام خمینی به توسعه طلبی رژیم صهیونیستی و نام گذاری روز جهانی قدس

سفیر فلسطین در تهران: امام خمینی (رحمه الله) که با نگاه عرفانی خویش توسعه طلبی رژیم اشغالگر قدس را در گسترش شهرکهای صهیونیستی می دید، روز جهانی قدس را بنیان گذاری کرد تا جهان اسلام هر سال بپاخیزد و این دشمن را محکوم کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران در گفتگوی ویژه با شبکه جهانی الکوثر در برنامه «لقاء خاص» گفت: نبرد ما با دشمن صهیونیستی نبرد تازه ای نیست بلکه از 300 سال پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به بیانیه بلفور گفت: ما از آن زمان تا کنون در نبرد مستمر با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم و در این راه صدها هزار شهید تقدیم کردیم و به یاری خداوند این نبرد را در کنار ملت خویش ادامه خواهیم داد.

سفیر فلسطین در تهران در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه الکوثر درباره تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس گفت: ترامپ خود تصمیم گیرنده نیست بلکه ابزاریست در دست صهیونیستها واز دیرباز رابطه بین آمریکا ورژیم صهیونیستی رابطه ای مستحکم بود چرا که آنها "اسرائیل" را بوجود آوردند و "اسرائیل" هم آنها را. یعنی اینکه سران آنها را اسرائیل تعیین می کند.

صلاح الزواوی در ادامه گفتگوی خود با شبکه الکوثر به توسعه طلبی رژیم اشغالگر قدس ونقشه هایش برای تحقق "اسرائیل بزرگ" اشاره کرد وافزود اگر کشورهای اسلامی دست از اختلافات نژادی ومذهبی ونبردهای داخلی برندارند نمی توانند از هدف صهیونیستها برای تحقق "اسرائیل بزرگ" جلوگیری کنند.

سفیر فلسطین در تهران ضمن تجلیل از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین هدف امام خمینی (ره)  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فلسطین بود واولین سخن او بعد از پیروزی انقلاب این بود: امروز ایران وفردا فلسطین.

صلاح الزواوی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بنام روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: امام خمینی (ره) که با نگاه عرفانی خویش توسعه شهرکهای صهیونیست نشین را می دید، روز جهانی قدس را بنیان گذاری کرد تا هر سال جهان اسلام بپاخیزد و این دشمن را محکوم کند...

 

گزارش کامل این گفتگو فردا از شبکه جهانی الکوثر پخش خواهد شد..


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 23 اسفند 1396 - 17:42:23

عکسهای بیشتر :