سخنان نسبت داده شده به دبیرکل حزب الله در سایت «فردانیوز» تکذیب شد

سه شنبه 22 اسفند 1396 - 21:34:16
سخنان نسبت داده شده به دبیرکل حزب الله در سایت «فردانیوز» تکذیب شد

بیروت- الکوثر: روابط عمومی جنبش حزب الله لبنان سخنان نسبت داده شده در سایت ایرانی «فردانیوز» را به سیدحسن نصرالله دبیرکل این جنبش،‌ تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روابط عمومی جنبش حزب الله اعلام کرد سایت فردانیوز مدعی شده بود این سخنرانی در دیدار با ایرانی‌های مقیم لبنان ایراد شده در حالی که اصولا چنین دیداری وجود نداشته است. روابط عمومی حزب الله تأکید می‌کند محتوای این سخنرانی که برخی رسانه ها به نقل از فردانیوز منتشر کرده اند کاملا نادرست است.

شایان ذکر است فردانیوز مدعی شده بود سیدحسن نصرالله در دیدار با جمعی از اتباع ایرانی در لبنان گفته است «ولایت فقیه فراتر از قانون اساسی لبنان و اجرای اوامر ولی فقیه واجب است.» طبق ادعای این سایت سیدحسن نصرالله همچنین گفته بود که «میشل عون اصالتا شیعه و از نوادگان امام علی بن ابی طالب(ع) است... بسیاری از شیعیان در جزین یا سنی شدند یا مسیحی و شهر جزین اکنون به شهری مسیحی تبدیل شده است».

سایت فردانیوز نیز با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهي از مخاطبانش اعلام کرد آنچه که در این سایت به نقل از سیدحسن نصرالله منتشر شده فاقد منبع معتبر بوده و به علت اشتباه خبرنگار روی خروجی این سایت قرار گرفته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


سه شنبه 22 اسفند 1396 - 21:34:7