سفیر فلسطین در تهران : موضع گیری های آیت الله خامنه ای مایه افتخار است

شنبه 12 اسفند 1396 - 9:27:33
سفیر فلسطین در تهران  : موضع گیری های  آیت الله خامنه ای  مایه افتخار است

تهران- الکوثر: سفیر فلسطین در تهران گفت: موضوع گیری های جمهوری اسلامی ایران و آیت الله خامنه ای علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی مایه افتخار است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «صلاح زواوی » در حاشیه شانزدهمین کنگره مردم سالاری، در خصوص اظهارات رئیس جمهوری در جمع مردم هرمزگان مبنی بر شکست توطئه های آمریکا خاطرنشان کرد، موضع گیری هایی که جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد مایه افتخار است. همچنین رهبر معظم انقلاب موضع گیری هایی به نفع اسلام و مسلمین دارد که مایه افتخار است.

وی همچنین در خصوص نقش دیپلماسی و سیاست خارجی ایران در وتوی پیش نویس پیشنهادی انگلیس برای صدور قطعنامه علیه یمن و ایران و مذاکرات سیدعباس عراقچی در این ارتباط اظهار داشت: دولت ایران، دولتی بزرگ است و سیاستی که ایران از آن پیروی می کند سیاست اسلامی و سیاست حلال و حرام است.
زواوی افزود: ایران به این نگاه نمی کند که این سیاست چه کسی را راضی و چه کسی را ناراضی می کند و این کشور منبعث از اعتقاد و مصالح خود کار می کند.

سفیر فلسطین در تهران تصریح کرد: حتی ایران وقتی می خواهد به منافع خود نگاه می کند این منافع را در چارچوب اسلام قرار می دهد.
وی در عین حال در خصوص طرح مذاکرات صلح از سوی گروه های فلسطینی گفت: به اعتقاد من، اسرائیل، این غده سرطانی، باید از بین برود و نمی شود با این رژیم همزیستی کرد.
زواوی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، رژیمی است که بر ظلم و تعدی بنا و به وسیله یک توطئه بین المللی در قلب فلسطین کاشته شده است و این رژیم توطئه ای علیه جهان اسلام است.
وی افزود: متاسفانه رژیم صهیونیستی موفق شد در فلسطین دولتی برای یهودی ها بسازد. 
سفیر فلسطین در تهران گفت: من افتخار می کنم در کشوری زندگی می کنم که خواستار نابودی این دشمن است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


شنبه 12 اسفند 1396 - 9:27:24