مجتهد: بن سلمان برای نشستن بر تخت، این بار پدرش را قربانی می کند!

دو شنبه 7 اسفند 1396 - 10:47:37
مجتهد: بن سلمان برای نشستن بر تخت، این بار پدرش را قربانی می کند!

تهران- الکوثر: افشاگر اسرار خاندان پادشاهی سعودی موسوم به «مجتهد» فاش کرد محمد بن سلمان ولیعهد جوان سعودی برای آن که زودتر بر تخت پادشاهی بنشیند، این بار پدرش را قربانی می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «مجتهد» که در فضای مجازی فعالیت می کند در تازه ترین افشاگری خود اعلام کرد محمد بن سلمان قصد دارد با درز دادن خبرهایی به رسانه ها درباره شرایط عقلی و ذهنی پدرش ملک سلمان، او را برکنار کند و به جای او بر تخت بنشیند.

مجتهد افزود، بن سلمان پیش از این نیز از چنین نیرنگی برای برکنار کردن رقیب اصلی خود محمد بن نایف از سمت ولیعهدی عربستان استفاده کرده بود به طوری که از طریق رسانه ها از جمله روزنامه مشهور «نیویورک تایمز» برکناری بن نایف را این گونه توجیه کرد که او به علت اعتیاد، شرایط عقلی و ذهنی مناسبی ندارد.

پایگاه اینترنتی «هاف پست» با اشاره به فریب خوردن نیویورک تایمز در ماجرای برکناری بن نایف نوشت؛ نیویورک تایمز پیش از این نیز فریب خورده بود، زمانی که مقاله نویس مشهور آن «توماس فریدمن» مقاله ای طولانی درباره محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی در آن زمان و برنامه او برای توسعه عربستان موسوم به چشم انداز 2030 منتشر کرد و با این کار به محمد بن سلمان وجاهت بخشید.

مجتهد که قبلا اطلاعاتی درباره اسرار درونی خاندان سعودی منتشر کرده بود هشدار داد گام بعدی بن سلمان، کنار زدن شخص پادشاه است به ویژه بعد از انتشار تصاویر ویدئویی که درآن ملک سلمان با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا درباره فرزندش خالد که سفیر عربستان در واشنگتن است صحبت می کرد ولی حرف های او نامفهوم و غیرمنسجم و فاقد ارتباط منطقی بود که نشان می داد او تمرکز فکری ندارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا


دو شنبه 7 اسفند 1396 - 10:47:22