صدها میلیارد دلار هزینه برای شکست در یمن!

یک شنبه 6 اسفند 1396 - 11:3:34
صدها میلیارد دلار هزینه برای شکست در یمن!

تهران- الکوثر: صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت ائتلاف متجاوز سعودی صدها میلیاردها دلار در جنگ یمن هزینه کرد ولی باز هم شکست خورد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، الصماد روز شنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان نظامی و افسران گارد ریاست جمهوری و پلیس گفت امروز شما در جبهه های مختلف در نهم ، صرواح ، البیضاء ، شبوه ، تعز ، مناطق ساحلی ، مناطق مرزی و در همه سطوح زمینی و هوایی پیروزیهای مهمی به دست آورده اید و در بیشتر مناطق درحال پیشروی هستید. 

وی افزود آنچه متجاوزان در رسانه ها منتشر می کنند جنگ روانی است و دشمن به دنبال جذب افسران ارتش و ایجاد اختلاف و تفرقه در صفوف نیروهای یمنی است.

وی اضافه کرد با وجود شرایط دشوار و وضعیت اقتصادی موجود مردان و نیروهای ما حاضر نشدند به آغوش دشمن بروند و به مردم خود پشت کنند. 

رئیس شورای سیاسی یمن تاکید کرد :« آنها لیبی ، عراق ، سوریه و افغانستان را ویران کردند و طرح آنها در یمن درحال حاضر در برابر شما شکست خورده است و زیر پاهای شما و قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی قرار دارد. پیروزی حتمی است و تنها کاری که ما باید انجام دهیم تلاش جدی است.» 

وی افزود :« ائتلاف متجاوز سعودی صدها میلیارد دلار و شاید بیش از یک تریلیون دلار در این جنگ هزینه کرد تا جهان و سازمانهای بین المللی را بخرد اما برابر ایستادگی مردم یمن شکست خورد. ما در مرحله ای قرار داریم که همه باید بدانند هیچ یک از ما تسلیم نخواهد شد نه کسانی که در خانه های خود هستند و نه کسانی که در جبهه های نبرد حضور دارند.»


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت درکانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 6 اسفند 1396 - 10:49:53