نصرالله: اف-16 اسرائیل به دستور اسد سرنگون شد!

جمعه 27 بهمن 1396 - 20:38:34
نصرالله: اف-16 اسرائیل به دستور اسد سرنگون شد!

بیروت- الکوثر: سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت شخص بشار اسد رئیس جمهور سوریه دستور سرنگون کردن جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر‏، دبیرکل حزب الله لبنان عصر جمعه در مراسم گرامیداشت مسئولان و فرماندهان شهید حزب‌الله در بیروت تحت عنوان «حفظنا الوصیة» (به وصیت پایبند بودیم) همچنین گفت می‌توانیم ظرف چند ساعت سکوهای نفتی رژیم صهیونیستی را از کار بیندازیم.

سیدحسن نصرالله در پاسخ به ادعاها درباره مداخله ایران در لبنان نیز گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدای بلند اعلام می کنیم که ایران در هیچ بخشی از امور لبنان دخالت نمی کند. در حالیکه برخی کشورها (اشاره به عربستان) حتی رئیس دولت یک کشور دیگر (اشاره به سعد الحریری) را برای دخالت در امور داخلی آن کشور گروگان می‌گیرند. اکنون لبنان در آستانه انتخابات است. کسانی که می‌گویند ایران در لبنان دخالت می‌کند بگویند ایران الان کجاست که دخالت کند؟!

دبیر کل حزب الله در ادامه گفت: در آستانه انتخابات لبنان بسیاری در حال ترساندن دیگران از حزب‌الله هستند. آنها می‌گویند اگر به ما کمک نکنید حزب‌الله ما را می‌بلعد. هیچ حزب و جناحی در لبنان نمی‌تواند اکثریت پارلمان را به دست بیاورد. ما از همه می‌خواهیم که آرامش خود را در آستانه انتخابات حفظ کنند. حزب‌الله با هیچ کس دعوای انتخاباتی ندارد.

نصرالله درباره اوضاع یمن نیز تاکید کرد: اوضاع یمن روز به روز در حال بدتر شدن است. ما از همین جا از تمام کشورهای عربی با صدای بلند می‌خواهیم که تجاوز به یمن را متوقف کنند و این اشغالگری و کشتن غیرنظامیان را به پایان ببرند.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


جمعه 27 بهمن 1396 - 20:37:31