محمد رعد : رژیم صهیونیستی ضعیف و شکننده شده است 

جمعه 27 بهمن 1396 - 12:31:5
محمد رعد : رژیم صهیونیستی ضعیف و شکننده شده است 

بیروت- الکوثر: رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی نابود شده است وعقب نشینی فوری این رژیم پس از حادثه سرنگونی دو جنگنده ارتش آن، نشانگر ضعف و شکنندگی این رژیم  است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد رعد نماینده پارلمان لبنان افزود: اسرائیل در حالی برای حفظ رژیم خود دیوار می سازد که از جنگ هراسان است . 
وی در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید که حزب الله با حضور شخصیت های سیاسی، اجتماعی و علما برگزار کرد، گفت: در روز های گذشته یک فروند جنگنده اسرائیلی در سوریه سرنگون شد و فریاد التماس های رژیم صهیونیستی بلند شد. آنان خواستار آتش بس شدند و همین مسئله ضعف و عقب نشینی این رژیم را بر ملاکرد و نشان داد رژیم صهیونیستی برای ادامه هرگونه رویارویی اطمینانی به آمادگی خود ندارد و نمی تواند وارد جنگی شود که اطلاعی از حجم و ابعاد جبهه آن ندارد.
وی افزود: اسرائیل می خواهد جنگی را علیه لبنان به راه بیندازد اما احساس می کند این جنگ بر سرزمین های اشغالی و سرنوشت این رژیم تاثیر منفی خواهد گذاشت. ما برای مقابله با هرگونه جنگ و برای تحقق اهدافمان آمادگی خود را حفظ و تقویت می کنیم زیرا نمی توانیم در برابر ظلم طاغوت سکوت کنیم. 
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: برخی از ما می خواهند از آب های منطقه ای خود به نفع اسرائیل چشم پوشی کنیم تا این رژیم به ما اجازه دهد در آبهای خودمان نفتی را که متعلق به خودمان است استخراج کنیم، ما می گوییم این حق ماست که از منابع طبیعی و معادنمان بهره برداری کنیم و اجازه نمی دهیم کسی از آن بهره برداری کند. 
رعد تاکید کرد: این مسئله چالشی برای لبنان، مردم و دولت این کشور و همه ماست و ما باید ثابت کنیم می تانیم حق کامل خود درباره منابع نفت و گازمان را حفظ کنیم. 
وی در عین حال خاطر نشان کرد: مرزهای لبنان در قوانین بین المللی و سازمان ملل مشخص و ترسیم شده است و ما باید حافظ این مرزها باشیم.


اخبار لبنان را اینجا پیگیری کنید


جمعه 27 بهمن 1396 - 12:30:57

دسته بندی :