بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در خبرگزاری رسمی چین

یک شنبه 22 بهمن 1396 - 14:59:54
بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در خبرگزاری رسمی چین

تهران- الکوثر: برگزاری راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از رسانه های دیگر کشورها از جمله خبرگزاری رسمی چین (شین هوا) بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،

خبرگزاری رسمی چین (شین هوا) در گزارشی به نقل از خبرنگار خود در تهران نوشت:

"صدها هزار نفر از مردم ایران روز یکشنبه در شهرهای مختلف این کشور، درراهپیمایی گسترده ای که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، شرکت کردند. به گزارش شین هوا، شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای ضد امریکایی و ضد اسراییلی سرداده و تصاویری از رهبرفقید انقلاب، و همچنین آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران حمل می کردند.

شین هوا دراین گزارش خاطرنشان کرد که مردم ایران در پاسخ به فراخوان مسئولان جمهوری اسلامی از جمله آیت الله خامنه ای و "حسن روحانی" رییس جمهوری ایران و در محکومیت شورش های اخیر در این کشور در این راهپیمایی شرکت کردند.

روزنامه "آذرنیوز" روزنامه دولتی جمهوری آذربایجان نیز در خبری با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن و بزرگداشت پیروزی انقلاب در این روز، شرکت مردم در این مراسم را پاسخ آنها به شورش ها و اعتراض های خیابانی اخیر در این کشور عنوان کرده است.

در همین حال شبکه "فاکس نیوز" امریکا نیز درگزارشی مفصل در خصوص مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نوشت: صدها هزار نفرازمردم ایران با حضور در خیابان ها در تهران و همچنین دیگر شهرهای این کشور، در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شرکت کردند.

به گزارش "فاکس نیوز" هزاران نفر از مردم تهران با حضور در میدان آزادی تهران، به سخنرانی حسن روحانی رییس جمهوری این کشور گوش فرا دادند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز در گزارشی مفصل به شرح حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز بیست و دو بهمن و سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی پرداخت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


یک شنبه 22 بهمن 1396 - 14:59:49