واکنش حزب الله، حماس و جهاد اسلامی به شهادت احمد جرار

چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 9:55:2
واکنش حزب الله، حماس و جهاد اسلامی به شهادت احمد جرار

بیروت- الکوثر: جنبش های مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه راه شهید قهرمان فلسطینی «احمد جرار» تاکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای ضمن تسلیت گفتن شهادت احمد جرار به دست نظامیان صهیونیست اعلام کرد این شهید قهرمان فرمانده یکی از شبکه های گردانهای قسام بود که حدود یک ماه پیش عملیات نابلس را علیه یک خاخام تندرو صهیونیست انجام داد.

جنبش حماس شهادت این مبارز فلسطین را تسلیت گفت و اعلام کرد وی از تسلیم شدن سر باز زد و تا آخرین قطره خون مقاومت کرد. او افتخاری برای تمامی فلسطینیان باقی خواهد ماند.

جنبش حزب الله لبنان نیز به شدت ترور شهید احمد جرار را محکوم و آن را جنایتی هولناک توصیف کرد. در بیانیه حزب الله لبنان آمده است شهید جرار همچون همرزمان شهید خود ثابت کرد که روحیه جهادی حقیقی ریشه دار تا آزادسازی کامل فلسطین، آرام نخواهد گرفت.

حزب الله لبنان تاکید کرد: عملیات مقاومت ادامه خواهد داشت و انتفاضة ملت فلسطین در تمامی شهرها و استان ها ادامه خواهد یافت و جهان عرب و اسلام را بیدار خواهد کرد و آنها را به سوی کمک به مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین سوق خواهد داد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه خود تاکید کرد: شهید جرار راه مقاومت اصیل را به نمایش گذاشت.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: شهید احمد جرار افتخاری ملی و صحفه ای نورانی است که ملت فلسطین به آن افتخار می کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 9:54:29