پیش روی ارتش سوریه و محور مقاومت در ادلب

شنبه 14 بهمن 1396 - 17:49:5
پیش روی ارتش سوریه و محور مقاومت در ادلب

دمشق- الکوثر: ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع مردمی و مقاومت اسلامی روستای مهم 'تل طوفان' در حومه استان ادلب را از دست تروریست های جبهه النصره آزاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  منابع میدانی اعلام کردند که ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی و نیروهای مقاومت اسلامی، این منطقه مهم در 15 کیلومتری غرب فرودگاه ابوالضهور را آزاد کرده و شماری از تروریست های 'تحریر الشام' (جبهه اانصره) را به هلاکت رساندند. 
ارتش سوریه در این عملیات خطوط امداد رسانی تروریست ها در مناطق 'سراقب' و 'معره النعمان' را قطع کرد.
ارتش سوریه روز گذشته (جمعه) نیز با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، روستای 'تل علوش'در حومه حلب را آزاد کرده بود؛ در این عملیات شماری از تروریست های 'تحریر الشام' به هلاکت رسیدند. 
ارتش سوریه و نیروهای همپیمان، ضمن از بین بردن آخرین مخفیگاه های گروه تروریستی 'تحریرالشام' در روستای تل علوش دامنه تسلط خود در جنوب استان حلب را گسترش دادند. 
واحدهای ارتش سوریه با این پیشروی به 13 کیلومتری بزرگراه حلب - دمشق رسیدند. 
ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی و مقاومت اسلامی از حدود سه ماه قبل عملیات نظامی خود را برای ریشه کن کردن گروه های 'تحریر الشام' و 'داعش' در استان های حماه، ادلب و حلب آغاز کرد. 
سوریه حدود هفت سال است با حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و تحریرالشام(جبهه النصره) که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، با بحران روبه رو است. 
با شکست داعش در سوریه در ماه های اخیر و همچنین پیشروی ارتش این کشور و نیروهای مقاومت اسلامی، سوریه پس از سال ها پایداری در آستانه ریشه کنی تروریسم قرار دارد. 


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید


شنبه 14 بهمن 1396 - 17:40:54