کشته شدن چهارمزدور خارجی عربستان در یمن

شنبه 14 بهمن 1396 - 13:14:1
کشته شدن چهارمزدور خارجی  عربستان در یمن

صنعا- الکوثر: نیروهای تک تیرانداز ارتش و مقاومت مردمی یمن دست کم چهار مزدور متجاوز خارجی را در شهرستان صرواح در استان مأرب به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک منبع نظامی گفت تک تیراندازهای جنبش انصار الله و ارتش یمن چهار مزدور متجاوز خارجی تحت امر رژیم سعودی را درمناطق مختلف شهرستان صرواح به هلاکت رساندند .
این منبع تاکید کرد یگان های توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز مراکز تجمع مزدوران خارجی را در منطقه الزغن در استان مأرب گلوله باران و تلفات و خساراتی به آنان وارد کردند .
این منبع نظامی گفت : دست کم سه نظامی سعودی هم به ضرب گلوله تک تیراندازهای ارتش و جنبش انصار الله در منطقه جیزان در جنوب غرب عربستان کشته شدند .
این منبع افزود:  نظامیان سعودی به ضرب گلوله های تک تیراندازهای ارتش و جنبش انصار الله در پایگاه الشبکه در الخوبه ، روستای قمر و روستای قوی در جیزان به هلاکت رسیدند .
یگان های توپخانه ای ارتش و انصار الله همچنین مواضع و مراکز استقرار نظامیان سعودی را در پایگاه الخقاقه در جیزان گلوله باران کردند .
حملات هوایی (به اصطلاح ) نیروهای ائتلاف عربی تحت امر عربستان به مناطق مختلف یمن در حمایت از عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن از مارس سال 2015 آغاز شد .
بر اساس گزارش های سازمان های بین المللی خشونت ها و درگیر ها در یمن تاکنون بیش از 10 هزار کشته و صدها هزار زخمی برجا گذاشته و اوضاع امنیتی و انسانی این کشور وخیم و انواع بیماری های خطرناک مانند وبا و دیفتری در مناطق مختلف یمن شیوع پیدا کرده است .


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید


شنبه 14 بهمن 1396 - 13:13:54

دسته بندی :