برگزاری کنفرانس آینده قدس درلندن

دو شنبه 9 بهمن 1396 - 10:41:18
برگزاری کنفرانس آینده قدس درلندن

تهران- الکوثر: ده ها نفر از اندیشمندان سیاسی، علاقه مندان به فلسطین و هواداران صلح از میان پیروان ادیان الهی همچون اسلام، مسیحیت و یهودیت با نشستی در لندن ،  آینده قدس و چگونگی حمایت موثر  از مردم مظلوم فلسطین را بررسی کردند . 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در این کنفرانس که به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی و در اندیشکده ابرار لندن برگزار شد سخنرانان دیدگاههای خود را درباره آثار اقدام انگلیس در واگذاری سرزمین های فلسطینیان به صهیونیست ها و چگونگی طراحی  راهبرد مبارزه  با رژیم صهیونیستی را بیان کردند . 
در  این نشست همچنین ، روش های تبلیغاتی صهیونیست ها در مبارزه علیه هواداران فلسطین، وانمود ساختن هر گونه انتقاد ضد جنایات اسرائیل به عنوان فعالیتی ضد یهودی و ضرورت بسیج همگانی برای اتحاد همه مخالفان صهیونیسم، بررسی شد. 
کن لوینگستون سیاستمدار انگلیسی و شهردار سابق لندن که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شهره است در این نشست ، تحریم حقایق تاریخی را یکی از شگردهای صهیونیست ها دانست و گفت : همه هواداران فلسطین باید به اینترنت هجوم برند و از حقایق تاریخی درباره ماهیت اسرائیل و نیز رنجهای 75 ساله ای که مردم فلسطین کشیده اند آگاه شوند . 
جورج گالووی، سیاستمدار انگلیسی نیز در سخنان خود در این نشست ابراز امیدواری کرد تا یک سال آینده، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به جرم فساد و جنایاتشان در زندان باشند. 
وی با اشاره به اظهارات یک خاخام در این نشست گفت : ایشان درست می گوید اینکه سفارت امریکا به کدام بخش از سرزمینهای اشغالی منتقل شود مهم نیست زیرا اساساً رژیم اسرائیل نامشروع است و همه سرزمینهایش اشغالی است . 
همچنین شماری از روحانیان یهودی  و کشیش های شرکت کننده در این نشست آینده قدس و دیگر سرزمینهای اشغالی را از ان مردم فلسطین دانستند و افزودند : صهیونیست ها اعم از یهودی و مسیحی  به دین یهود و مسیحیت ارتباطی ندارند .
سخنرانان در این نشست که به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار شد ، اعلام کردند اکنون میلیون ها نفر در جهان، به طور مرتب اخبار فلسطین را پی می گیرند و در هراس از شمار علاقه مندان به فلسطین، حتی دولت هایی همچون انگلیس نیز نمی توانند از سیاست های آمریکا، از جمله انتقال سفارتخانه آن کشور به قدس، حمایت کند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


دو شنبه 9 بهمن 1396 - 10:40:3

عکسهای بیشتر :