برگزاری کنفرانس «همگرائی و واگرایی در جهان اسلام» در هند

چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 17:14:18
برگزاری کنفرانس «همگرائی و واگرایی در جهان اسلام» در هند

تهران- الکوثر: کنفرانس «همگرائی و واگرایی در جهان اسلام» با شرکت دهها تن از علما و فرهیختگان مسلمان از سوی نمایندگی جامعه المصطفی در هند برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان در این کنفرانس یکروزه که در محل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد ،اختلاف ، نفوذ ، عدالت اجتماعی ، بیسوادی ، عدم هویت ، ناامیدی ، فاصله گرفتن از ارزشهای اسلامی و قرار گرفتن قسمت هایی از سرزمین های اسلامی در اختیار متجاوزین را از مهمترین چالشهای جهان اسلام بر شمرد.
وی تصریح کرد: کشتارهایی که امروز ما شاهد آن هستیم به دلیل این چالشها و اختلاف ها است از اینرو اتحاد در اسلام یک ضرورت و اختلاف یک آفت است.
حجت الاسلام صالح نماینده دانشگاه جامعه المصطفی نیز در این کنفرانس گفت: دشمنان اسلام مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از عدم اتحاد در اسلام توانسته اند به راحتی به اقدامات ضد اسلامی خود ادامه دهند. 
وی تصریح کرد: آنچه ما در سوریه و عراق شاهد آن بودیم نتیجه عدم اتحاد بود و تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس هم نتیجه عدم اتحاد میان کشور های اسلامی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 17:14:9

دسته بندی :