حزب الله درخشان‌ترین پدیده تاریخ امت اسلامی است

چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 14:53:31
حزب الله درخشان‌ترین پدیده تاریخ امت اسلامی است

بیروت - الکوثر: تجمع علمای مسلمان لبنان از حزب الله به عنوان درخشان‌ترین پدیده تاریخ امت اسلامی یاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی که پس از نشست هفتگی شورای مرکزی صادر کرد، نوشت: دخالت آشکار و وقیحانه آمریکا در امور داخلی لبنان بر اساس تشکیل کمیته ویژه نظارت بر بانک های این کشور به شدت محکوم است.

این تجمع افزود: سفر معاون وزیر خزانه داری آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم به لبنان به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که حزب الله درخشان ترین پدیده در تاریخ لبنان و امت اسلامی به شمار آمده و هیچگاه خود را در حد یک باند مواد مخدر که آن را حرام می دانیم، پایین نمی آورد.

در ادامه این پیام آمده است: سفر مایک پینس معاون رییس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی و سخنان احساس برانگیزانه وی علیه همه مسلمانان در کنست صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و این مساله را نشان دهنده صهیونیستی بودن او می دانیم.

علمای شیعه و سنی لبنان تصریح کردند: به مواضع نمایندگان عرب در کنست صهیونیستی علیه معاون رییس جمهور آمریکا درود می فرستیم. این مساله بر تپنده بودن قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین در جان جهان عرب و فلسطین دلالت دارد و نشان می دهد که آمریکا و همپیمانان عرب آن نمی توانند توطئه تحکیم اشغال فلسطین را اجرا کنند.

آنان همچنین تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه را محکوم کرده و ادامه دادند: نیروهای ترکیه نیروهای اشغالگری محسوب می شوند که باید در برابر آنها ایستاد و اجازه ادامه اشغال خاک سوریه به هر بهانه ای را نداد. مشکلات ملت سوریه به دست دولت سوریه حل می شود و ترکیه و آمریکا این حق را ندارند که گزینه های خود را بر ملت سوریه تحمیل کنند.

در ادامه این پیام با تقدیر از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان تأکید شده است: کشف باند همدست با رژیم صهیونیستی عامل ترور ناکام محمد حمدان از اعضای جنبش حماس نشان دهنده توانایی دستگاه امنیتی لبنان بر کنترل امنیت کشور است. کشف این باند در سریعترین وقت ممکن انجام گرفت.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 14:38:54