حملات متجاوزان سعودی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد

چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 10:46:30
 حملات متجاوزان سعودی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد

صنعا- الکوثر: حملات ارتش متجاوز عربستان و مزدورانش به مناطق مختلف یمن دهها نفر شهید یا زخمی به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شمار دیگری از شهروندان یمنی دیروز در ادامه حملات هوایی جنگنده های متجاوز رژیم سعودی به مناطق مختلف استان صعده شهید و زخمی شدند.
بر همین اساس 13 نفر در حمله هوایی به منطقه منبه و برخی دیگر از مناطق صعده شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند. در همین حال 9 نفر دیگر از جمله چند زن و کودک نیز در حمله هوایی به یک خودرو در منطقه رازح شهید شدند.

جنگنده های سعودی همچنین سه خودروی نظامی حامل مزدوران را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن بسیاری از آنها منجر شد. این حمله در شمال صرواح در استان مأرب روی داد.

درهمین حال، نیروهای یمنی یکی از سرکرده های مزدوران را در استان الجوف به هلاکت رساندند و مواضع مختلف سعودی ها را در برخی مناطق از جمله جیزان و عسیر عرسبتان هدف قرار دادند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عابد الحاسر یکی از سرکرده های مزدوران را در جبهه المتون در جوف از پای در آوردند. نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی را در برخی مناطق جیزان و عسیر هدف گلوله باران قرار دادند.

 یک واحد نظامی نیز با انفجار بمب در جیزان هدف قرار گرفت.
نیروهای یمنی همچنین به مواضع نیروهای سعودی در مرکز عرعره و نیز مناطق ملحمه و سودا و جبل قیس در جیزان و نیز برخی مواضع آنها در جبهه عسیر حمله کردند.
نیروهای یمنی جلوی پیشروی مزدوران را در نجران گرفتند و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید


چهار شنبه 4 بهمن 1396 - 10:23:3