چنگ‌اندازی بن‌سلمان‌ بر مجلل‌ترین هتل مکه

شنبه 30 دی 1396 - 9:56:45
چنگ‌اندازی بن‌سلمان‌ بر مجلل‌ترین هتل مکه

تهران- الکوثر: منابع عربی فاش کردند که ولیعهد عربستان سعودی بر بزرگ‌ترین‌ و مجلل ترین هتل شهر مکه چنگ انداخته و آن را تصاحب کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی رسانه‌های عربی فاش کرد که محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، بر هتل «دارالتوحید»، بزرگ‌ترین‌ و مجلل ترین هتل‌ در شهر مکه مکرمه تسلط یافته است. این هتل که بر محوطه های اماکن مقدس در مکه مشرف است، به «عبدالعزیز بن فهد آل‌سعود» متعلق است که در بازداشت به‌سر می‌برد.

به‌نوشته‌‌ این رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های‌ اجتماعی، بن‌سلمان‌ که دستور بازداشت شاهزاده عبدالعزیز بن فهد را سپتامبر گذشته صادر کرد، از مدت‌ها پیش چشم طمع به هتل دارالتوحید داشت. این هتل مجلل ترین و گران ترین هتل در مکه مکرمه است که بر اساس نظر کارشناسان ارزشی بالغ بر دو میلیارد دلار دارد.

اخبار مرتبط:

تقسیم دارایی های شاهزادگان سعودی بین ترامپ و بن سلمان

کودک‌کشی عربستان در یمن با تبانی آمریکا و سازمان ملل+کاریکاتور

دیده‌بان‌ حقوق بشر: عربستان به جنایت جنگی متهم است

برخی از منابع دارایی های شاهزاده عبدالعزیز بن فهد را بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآور کرده‌اند‌، امری که سبب شد محمد بن‌سلمان‌ چشم طمع به این ثروت داشته باشد.

هتل ۵ ستاره دارالتوحید دقیقا در مقابل مسجدالحرام قرار دارد و دارای امکانات و تشریفات بسیار بالایی است.

شایان ذکر است  محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در چارچوب مبارزه با فساد بیش از 200 نفر از جمله شاهزادگان و بازرگانان و وزیران و مقامات ارشد دولتی را بازداشت کرده است که شخصیت های بلندپایه آنها در هتل ریتز کارلتون ریاض نگهداری می شوند.

بازداشت این افراد پس از آن صورت گرفت که پادشاه سعودی روز چهارم نوامبر طی فرمانی از اتخاذ تدابیر جدید در عربستان برای مقابله با فاسدان خبر داد و کمیته ویژه ای برای مبارزه با فساد به ریاست محمد بن سلمان برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای عربستان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 30 دی 1396 - 9:56:19