محورهای سخنرانی امروز سید حسن نصرالله‌؟

جمعه 29 دی 1396 - 12:33:51
محورهای سخنرانی امروز سید حسن نصرالله‌؟

بیروت- الکوثر: بسیاری از کارشناسان گمانه‌زنی‌ می‌کنند‌ که سید حسن نصرالله‌ امروز در سخنرانی خود درباره مقام شهداء و موضوع قدس و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه آن و برخی مسائل داخلی لبنان سخنرانی کند.

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر در بیروت، با توجه به برخی اختلاف‌نظرها‌ بین «میشل عون» و «سعد حریری»، رئیس‌جمهور‌ و نخست‌وزیر‌ لبنان، بسیاری از کارشناسان منتظر هستند تا سید حسن نصرالله‌، دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان، امروز در سخنرانی خود به این موضوع بپردازد.

روزنامه «الجمهوریه» لبنان به نقل از منابع خود گزارش داد که سید حسن نصرالله‌ در سخنرانی خود به این موضوع نخواهد پرداخت بلکه محور سخنان وی درباره گرامی‌داشت‌ شهداء خواهد بود، زیرا این سخنرانی به‌مناسبت‌ شهادت حاج فایز مغنیه و سالگرد شهادت شهدای قنیطره خواهد بود.

همچنین،‌ دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان با توجه به تهدیدها علیه قدس و یهودی‌سازی‌ در آن پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور‌ آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان‌ پایتخت رژیم صهیونیستی، در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فلسطین خواهد پرداخت. البته،‌ بعید نیست که درباره برخی مسائل داخلی لبنان و در صدر آن‌ها‌ برگزاری انتخابات پارلمانی نیز به ایراد سخن بپردازد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 29 دی 1396 - 12:33:33