دشمن در بی تعادلی بازگشت ناپذیر گرفتار شده است

سه شنبه 26 دی 1396 - 12:9:30
دشمن در بی تعادلی بازگشت ناپذیر گرفتار شده است

تهران- الکوثر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی سراسری جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمن در بی تعادلی بازگشت ناپذیر گرفتار شده است.

­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی امروز در جمع مسئولان و مدیران طرح و برنامه نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمن این بار نیز در به خطر انداختن امنیت داخلی ما نتوانست اجماع جهانی را با خود همراه کند و اروپا هم از امریکا فاصله گرفت.
وی با بیان اینکه دشمنان ما از منطقه جنوب غرب آسیا عقب نشینی کرده اند و ما باید با تلاش دقیق عقب نشینی دشمنان را افزایش دهیم و پایه های خود را در این منطقه استراتژیک مستحکم تر کنیم ، گفت: ما وارثان پرچم یک انقلاب بزرگ در جهان هستیم و باید بر ساخت درونی خود تکیه کنیم چون قدرت عاریتی ، فایده ای ندارد.
سردار سلامی با بیان اینکه در تولید قدرت و توزیع منابع و جهت گیری های اساسی در پروژه های بلندمدت باید به خوداتکایی کامل برسیم ، تاکید کرد : این امر تا حدود زیادی در نیروهای مسلح تحقق یافته است.
­جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر چند دشمنان ایران اسلامی ، بزرگ به نظر می رسند اما آنها به همان اندازه اسیب پذیرند و اگر ما بدانیم که در مرکز توجه آنها هستیم و بر اساس این تفکر قدرت سازی کنیم و به موازنه قدرت برسیم ، در مقابل انها موفق خواهیم بود.
سردار سلامی با اشاره به هزینه های گزاف امریکا و استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: امریکا میلیاردها دلار برای شکست انقلاب هزینه کرد اما هیچ پیروزی به دست نیاورده است.
وی افزود: در مقابل آن ایران اسلامی با هزینه ای بسیار کمتر منافع سیاسی خوبی را در منطقه و جهان نصیب خود کرد و اکنون دشمن در بی تعادلی بازگشت ناپذیر گرفتار شده است.
­جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما با تهدیداتی مواجهیم که در حال تبدیل شدن به جنگ است ، تصریح کرد: در این فضا بازدارندگی باید مهم ترین عنصر برنامه های ما باشد.
سردار سلامی گفت: تلاش دشمن در مذاکره برای تقابل است نه تعامل و دشمن به دنبال سیطره می گردد نه اینکه مذاکرات به تعادل برسد.
وی تاکید کرد : هر سناریوی دشمن می تواند به یک نبرد مستقیم تبدیل شود و اینکه بعضی فکر می کنند با انعطاف در مقابل دشمنان از جنگ دور می شویم ، تفکری اشتباه است چرا که هم اکنون به صورت عینی به این نتیجه رسیده ایم که دشمنان ما و استکبار جهانی به دنبال عکس این قضیه می گردند.
­جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید بدانیم دشمن در مقابل انعطاف ، سرسخت است و در مقابل سرسختی ما انعطاف نشان خواهد داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


سه شنبه 26 دی 1396 - 12:1:0