افشاگری‌های برادر گروگان قطری در امارات

دو شنبه 25 دی 1396 - 21:22:30
افشاگری‌های برادر گروگان قطری در امارات

دوحه- الکوثر: شیخ خالد بن علی آل ثانی اطلاعات جدیدی درباره برادرش شیخ عبدالله بن علی آل ثانی ارائه کرد که می‌ه‌مان ولیعهد ابوظبی بود ولی عملا به گروگان او تبدیل شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ خالد در گفتگو با شبکه الجزیره قطر گفت: مقامات اماراتی خبرهای ضد و نقیضی به برادرش عبدالله می‌‌دهند. آن‌ها یکبار می‌گویند او می‌تواند به هرکجا بخواهد برود و بار دیگر می‌گویند گذرنامه او توقیف شده است و نمی‌تواند سفر کند. 
شیخ خالد افزود: امروز مقامات اماراتی به برادرم گفتند به انگلیس که مقصد مورد نظر او است خواهد رفت ولی مدتی بعد اداره تشریفات ابوظبی به او اطلاع داد گذرنامه‌اش برای رفتن به انگلیس مناسب نیست. 
وی افزود: به شیخ عبدالله گفته‌اند به دخترانش اجازه می‌دهند به انگلیس بروند ولی خودش باید در ابوظبی بماند و همین مسئله موجب به هم ریختن روحیه او شده است زیرا نمی‌تواند دوری دخترانش را تحمل کند. 
این عضو خاندان آل ثانی افزود، برادرش به علت فشارهای روانی و استرس ضعیف شده و به بیمارستان منتقل شده است ولی وضع او باثبات است. او از جامعه بین المللی خواست به برادرش کمک کند زیرا تحت تعقیب نیست و حق دارد به مسافرت برود. 
شایان ذکر است شیخ عبدالله آل ثانی اخیرا با انتشار ویدئویی در شبکه اینترنت اعلام کرد شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی او را به امارات دعوت کرده و او می‌ه‌مان محمد بن زاید بوده ولی اکنون به او اجازه خروج از ابوظبی داده نمی‌شود و عملا به گروگان ولیعهد ابوظبی تبدیل شده است. 


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


دو شنبه 25 دی 1396 - 21:22:19