وحشت از شلیک سه تا چهار هزار موشک حزب‌الله در روز! 

شنبه 23 دی 1396 - 2:17:24
وحشت از شلیک سه تا چهار هزار موشک حزب‌الله در روز! 

بیروت- الکوثر: یک روزنامه نگار مشهور صهیونیست توان موشکی‌ حزب الله را در صورتی که رژیم صهیونیستی با این جنبش وارد جنگ شود، فاجعه‌ای برای این رژیم توصیف کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الکس فیشمن در یادداشتی که روز جمعه در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» منتشر شد درباره سناریوی فاجعه باری که رژیم صهیونیستی را در صورت درگیر شدن با جنبش حزب الله لبنان تهدید می‌کند هشدار داد. 
فیشمن نوشت: «جنبش حزب الله لبنان در جنگ آینده بین سه تا چهار هزار موشک در روز (۱۵۰ موشک در هر ساعت) به سوی اسرائیل شلیک خواهد کرد. موشک‌های حزب الله در جنگ احتمالی آینده دقیق‌تر، مرگبار‌تر و دوربرد‌تر خواهند بود و سراسر اسرائیل به آسانی در تیررس موشک‌ها خواهد بود». 
وی افزود این یک کابوس ناشی از توهم نیست بلکه حقیقتی است که ارتش اسرائیل آن را خطرناک‌ترین حالت توصیف کرده است. در چند روز نخست جنگ، از کمیت و کیفیت موشک‌های حزب الله کاسته نخواهد شد مگر پس از چند روز که نیروی هوایی اسرائیل وارد عمل شود و اهداف مدنظر را بمباران کند و نیروی زمینی اسرائیل نیز وارد خاک لبنان شود. 
فیشمن خاطرنشان کرد نخستین حملات موشکی از سکوهای ثابت، مخفی و با موشک‌های هدایت شونده به داخل اسرائیل صورت خواهد گرفت و بر اساس آنچه که آویگدور لیبرمن (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) گفته است ۳۰ درصد از اسرائیلی‌های ساکن شمال هیچ مکانی برای پناه گرفتن در برابر موشک‌ها ندارند. 
فیشمن همچنین هشدار داد ضعف جبهه داخلی اسرائیل تاثیر منفی زیادی بر روحیه نیرو‌ها در جبهه جنگ و بر تامین امکانات لجستیکی خواهد داشت و پیش بینی می‌شود در جنگ آینده جبهه جنگ از لبنان به داخل سوریه نیز گسترش یابد. 


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


شنبه 23 دی 1396 - 2:17:10