مقام حزب الله:

عربستان در اوج ذلت و حقارت است

چهار شنبه 20 دی 1396 - 23:21:33
عربستان در اوج ذلت و حقارت است

بیروت- الکوثر: رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که دولت عربستان در اوج ذلت و حقارت قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت یکی از نیروهای این حزب در منطقه القلیله گفت: ما توانستیم گام های خوبی در زمینه قانون انتخابات بر اساس نسبیت برداریم. گرچه نسبیت به صورت جزئی تصویب شد اما لبنانی ها برای اولین بار می توانند به این شیوه رای دهند.

وی افزود: در انتخابات آینده پارلمان به همراه جنبش امل در یک ائتلاف مستحکم قرار خواهیم گرفت و این مساله قطعی و غیرقابل تجدیدنظر است. 

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین تحولات منطقه پرداخت و تصریح کرد: همه جهانیان در برابر صحنه جدیدی پس از پیروزی های بدست آمده در سوریه و عراق قرار دارند و دشمنان مقاومت بر این اساس به دنبال راه حل هایی هستند که هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به تلاش بیهوده آمریکا و عربستان اظهار داشت: ما هیچ نگرانی در این زمینه نداریم و مطمئنا به پیروزی می رسیم چرا که هم اکنون دوران شکست نیست بلکه دوران مقاومت و پیروزی های آن به شمار می آید.

حجت الاسلام صفی الدین با انتقاد شدید از عملکرد آل سعود ادامه داد: اگر عربستان مدعی عربیت است که باید فاتحه آن را بخوانیم چرا که یک عرب نمی تواند مردم را گرسنه نگهداشته، از رسیدن دارو به کودکان جلوگیری کند و ده ها هزار تن را بکشد. دولتی که در پی ظلم و ستم و کشتار ملت یمن باشد در اوج ذلت و حقارت و ضعف قرار دارد. 

وی تأکید کرد که ما در برابر وحشی گری آمریکا در جهان و فلسطین و وحشی گری عربستان در یمن و فتنه آفرینی مذهبی و طایفه ای چاره ای جز قدرتمند شدن نداریم و باید خود را برای جنگ آتی آماده کنیم.

رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان ساخت: مقاومت و پیروزی های آن سبب بازگشت قطب نما به نزاع واقعی و طبیعی بین مسلمانان و صهیونیست ها در راستای بازپس گیری قدس شده است


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 20 دی 1396 - 23:16:51