رسوايي پسر نتانياهو در رسانه ها

چهار شنبه 20 دی 1396 - 3:12:30
رسوايي پسر نتانياهو در رسانه ها

بیروت- الکوثر: انتشار صدای ضبط شده «یائیر نتانیاهو» پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در زمان مستی اطلاعات محرمانه‌ای بر زبان آورد، باعث جنجال رسانه‌ای برای پدرش شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه این نوار صوتی را منتشر کرد که در آن یائیر به پسر یک سرمایه‌دار فعال در صنایع گاز اسرائیل می‌گوید پدرش کاری کرد قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری استخراج گاز از سواحل فلسطین اشغالی، نصیب شرکت آن‌ها شود. به نوشته روزنامه «هاآرتص»، پسر نتانیاهو که با یک خودروی امنیتی به همراه پسر غول گازی اسرائیل در حال برگشت از یک باشگاه شبانه بود، در حالت مستی از اینکه دوستانش به او برای ارتباط با روسپی‌ها پول قرض نمی‌دهند، گلایه کرده است. بر اساس این نوار صوتی، او به دوستش می‌گوید: «پدر من قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری برای پدر تو فراهم کرد و تو نمی‌توانی ۱۱۵ دلار از آن را به من بدهی؟». 
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی هنوز به این مسئله واکنش نشان نداده اما یائیر نتانیاهو با انتشار بیانیه‌ای از اظهاراتش عذرخواهی کرد. نتانیاهو نیز روز سه‌شنبه گفت حرف‌های پسرش تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی بوده و بی‌معنی است. 
پلیس اسرائیل بیشتر از یک سال است که نتانیاهو و خانواده او را به خاطر پرونده‌های فساد مالی تحت بازجویی و تحقیقات قرار داده است. 


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 20 دی 1396 - 3:11:29