دو نکته درباره ایران که صهیونیست‌ها را سردرگم کرده است

یک شنبه 17 دی 1396 - 17:8:14
دو نکته درباره ایران که صهیونیست‌ها را سردرگم کرده است

تهران- الکوثر: دو شمارش معکوس درباره ایران، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را به خود مشغول کرده است بدون آن که بتوانند در این دو زمینه به هیچ نتیجه‌ای برسند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر‏، نشریه آمریکایی المانیتور در یادداشتی به قلم «بن کاسپیت» تحلیلگر صهیونیست نوشت: از آنجا که ایران خطرناکترین دشمن اسرائیل به شمار می‌رود و تنها کشور در خاورمیانه است که موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند، بحث بسیار مفصلی در نهادهای اطلاعاتی اسرائیل درباره «دو شمارش معکوس» درباره ایران همواره مطرح بوده است. شمارش معکوس نخست برای اسرائیلی‌ها، مدت زمان لازم برای دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای نظامی است و شمارش معکوس دوم، به مدت زمان پابرجا ماندن نظام حاکم بر ایران مربوط می‌شود.

این تحلیلگر صهیونیست با این ادعا که اغتشاشات اخیر در ایران برای دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی غیرمنتظره بوده است به نقل از یک مقام ارشد اطلاعاتی این رژیم نوشت: آنچه اخیرا در ایران روی داد‏، پدیده قابل توجهی است ولی ارزیابی ما این است این پدیده، ثبات سیاسی- نظامی حاکم بر ایران را به خطر نخواهد انداخت. واقعیت این است که از اوایل دهه 1990 همیشه اختلاف نظر زیادی در خصوص مدت زمانی که نظام سیاسی ایران پابرجا می‌ماند در بالاترین سطوح مقامات اسرائیلی وجود داشته است.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 دی 1396 - 17:7:53