توصیف نماینده آیت‌الله سیستانی از مسئولان فاسد

جمعه 15 دی 1396 - 15:26:8
توصیف نماینده آیت‌الله سیستانی از مسئولان فاسد

بغداد- الکوثر: نماینده آیت الله سیستانی در کربلای معلی بر ضرورت قدردانی از مبارزان علیه تروریست‌های داعش تاکید کرد و درباره فساد مسئولان هشدار داد. 

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر از کربلاء، سید «احمد الصافی» نماینده مرجعیت دینی عراق در کربلای معلی در خطبه‌های امروز نماز جمعه در کربلاء مسئولان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را به داشتن دوراندیشی و درایت توصیه کرد. 
وی گفت: اگر فرد سیاستمدار در کار خود بصیرت و دوراندیشی نداشته باشد، سبب ایجاد مشکل برای ملت و کشور می‌شود و مسئولان اقتصادی نیز در صورت نداشتن درایت، سبب نابودی اقتصاد کشور می‌شوند. 
سید احمد الصافی تاکید کرد: لازمه داشتن بصیرت، درایت و دقت است. فرد سیاستمداری که فاقد چنین عنصری باشد، کشور و ملت را به آتش می‌کشد. از این رو، بر هر فرد فعال در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی لازم است درایت و بصیرت داشته باشد. 
نماینده آیت الله سیستانی در کربلای معلی تاکید کرد: اقدام و عمل بدون بصیرت و درایت، در واقع اقدامی نابخردانه است که سبب ایجاد فساد اصلاح نشدنی می‌شود. 
وی گفت: کسی که توشه و اموال مردم را به سرقت می‌برد و بر آن‌ها تکبر و خودخواهی می‌کند مانند چارپایان و بلکه بد‌تر از آن‌هاست. 
نماینده مرجعیت دینی عراق در کربلاء خاطرنشان کرد: مبارزانی که علیه [عناصر تکفیری- صهیونیستی] داعش مبارزه کردند در واقع دارای بصیرت بود و در نتیجه همه چیز به ما دادند. از این رو، ما نیز باید در دادن پاداشت به آن‌ها و توجه به آن‌ها و خانواده‌هایش این بصیرت و درایت را داشته باشیم و آن‌ها را بخشی از گذشته قلمداد نکنیم.


برای اطلاع از آخرین اخبار ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 15 دی 1396 - 15:25:58