بیانیه اتحادیه علماء اسلامی شیعه بلژیک درباره ایران

پنج شنبه 14 دی 1396 - 21:37:37
بیانیه اتحادیه علماء اسلامی شیعه بلژیک درباره ایران

تهران- الکوثر: اتحادیه علماء اسلامی شیعه بلژیک با صدور بیانیه‌ای مداخه بیگانگان در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،اتحادیه علماء اسلامی شیعه بلژیک با صدور مداخله بیگانگان در امور داخلی ایران تأکید‌ کرد که انقلاب اسلامی تجلی زیبای اسلام و حاکمیت دینی است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

فقطع دابر القوم الذین ظلموا و الحمدلله رب العالمین

آری، اینگونه است که در هر عصر و زمان، اسلام و مسلمین ،سرزمینها و بلاد اسلامی از حیله ها و مکرهای ظالمان و مستکبران در امان نبوده و البته نخواهد بود زیرا کفر و ظلم نمیتواند اسلام و قسط را تحمل کند.

انقلاب اسلامی تجلی زیبای اسلام و حاکمیت دینی میباشد و از روز تولدش پیوسته دشمنی ها رادیده و تحمل نموده و با مقاومت و مردانگی یارانش همه نقشه ها را نقش بر آب نموده است .

نزدیک به چهار دهه از عمر این شجره طیبه میگذرد و این درخت تنومند الهی ریشه ای به وسعت جهان امروز پیدا کرده است و نباید غافل شد که دشمنانش عقده و کینه چهل ساله را در خود پرورانده اند.

امروز زر و زور و تزویر در چهره استکبار و ایادی اش ظهورکرد و دسیسه شیطانی مقابله با انقلاب اسلامی را طراحی نمود و از جهل و نادانی عده ای فریب خورده سوء استفاده نمود تا بتواند چراغ خدا را خاموش کند و لکن خداوند فرموده ...و یابی الله الا ان یتم نوره،

چه ظلم و ستمی از این بدتر که حریم دین و اماکن دینی و اندیشه الهی هتک بشود و قرآن کریم میفرماید ..

و من اظلم ممن منع مساجد الله....و سعی فی خرابها.

تردیدی نداریم که حکم لایزال ان شانئک هو الابتر همیشه جاری و حاکم است و دست و افکار دشمنان اسلام ، مسلمین و انقلاب اسلامی را نابود میسازد.

شجره طیبه انقلاب اسلامی که توسط مردی تمام عیار ، فقیهی ژرف اندیش و وحید عصر حاضر یعنی امام راحل غرس شد و بدست مصداق روشن من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه که تبلور من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا است چون باغبانی قادر و قاهر به ثمر خواهد نشست،ضمن محکوم نمودن هر گونه اغتشاش و بی قانونی،

امیدواریم خرد و کلان از ملت اسلام و جامعه محترم ایران اسلامی قدر این نعمت رابشناسیم و بدانیم.

اتحادیه علماء اسلامی شیعه بلژیک، بروکسل


پنج شنبه 14 دی 1396 - 21:34:33