رئیس جمهوری که مانند کودک توییت می‌کند

شنبه 9 دی 1396 - 15:20:44
رئیس جمهوری که مانند کودک توییت می‌کند

تهران- الکوثر: برخی از نمایندگان سنای آمریکا از اظهارنظرهای سخیف آمریکا انتقاد کرده و او را به یک کودک تشبیه کردند. 

به گزارش پایگاه  شبکه الکوثر، «کاتلین رایس»، نماینده دمکرات در سنای آمریکا، در واکنش به توییت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، درباره تغییرات آب‌وهوای و گرمایش جهانی نوشت او مانند «یک کودک» توییت می‌کند. 
ترامپ روز پنجشنبه در حساب توييتر خود مطلبی درباره موج سرمایی که ساحل شرقی آمریکا را درنوردیده است و سبب ثبت سرد‌ترین دما در آمریکا شد، مطلبی منتشر کرد. 
وی در این باره نوشت شاید بتوانیم کمی از گرمایش جهانی را که قرار بود کشور ما و نه کشورهای دیگر چندین تریلیون دلار پول صرف آن کنند، برای گرم شدن در مقابل کاهش دما استفاده کنیم. در شرق آمریکا ممکن است سرد‌ترین شب سال نوی ثبت شده در تاریخ این کشور را داشته باشیم. 
کاتلین رایس در این باره نوشت به جای توییت‌های کودکانی که از دانش و علم فرار می‌کنند، اگر او واقعا به کاهش درجه حرارت توجه نشان می‌داد، باید با ۴۵ میلیون دنبال کننده خود درباره چگونگی گرمایش و حفاظت از خود در برابر برودت هوا و جلوگیری از یخ زدن لوازن زندگی و لوله کشی‌ها و حمایت از حیوانات اهلیشان سخن می‌گفت. 
همچنین، «پرامیلا جایاپال» دیگر نماینده دمکرات در این خصوص در صفحه حساب تویيتر خود نوشت: در سال ۲۰۱۷ در آمریکا سه بار سرد‌ترین زمان ثبت شد و رئیس جمهور باید این را بداند که وضع هوا با وضع آب‌و هوا متفاوت است، اگر چه فهم این امر دشوار است.



برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 9 دی 1396 - 15:20:35