شهادت یک فلسطینی در غزه

شنبه 9 دی 1396 - 9:36:28
شهادت یک فلسطینی در غزه

غزه - الکوثر: در پی ادامه اعتراضات مردم فلسطین به تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا درخصوص قدس، 92 فلسطینی دیروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن زخمی شدندکه یکی از آنها براثر شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه ای اعلام کرد که 3 شهروند فلسطینی دیروز در نزدیکی شهر الخلیل به ضرب گلوله های جنگی نظامیان صهیونیست زخمی شده اند که یکی از آنها به خاطر شدت جراحات امروز به شهادت رسید.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که 4 فلسطینی در شمال بیت لحم به ضرب گلوله های جنگی و 52 نفر دیگر بر اثر شلیک گلوله های پلاستیکی  نظامیان اشغالگر  زخمی شده اند .

همچنین 77 فلسطینی دیگر  هم  بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار آسیب شده اند.

 اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد که در درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با معترضان فلسطینی در شرق نوار غزه، 33 فلسطینی بر اثر شلیک گلوله های جنگی زخمی و 70 تن دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی و اختلال در تنفس شده اند.

اکثر شهرهای فلسطین طی هفته های گذشته شاهد تظاهرات گسترده مردم علیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت رژیم صهیونیستی " بوده است.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


شنبه 9 دی 1396 - 9:36:9