توصیه استاد برجسته تاریخ اسلام به تکفیری ها: رفتار پیامبر(ص) را الگو قرار دهید

جمعه 8 دی 1396 - 12:29:42
توصیه استاد برجسته تاریخ اسلام به تکفیری ها: رفتار پیامبر(ص) را الگو قرار دهید

دمشق- الکوثر: استاد برجسته تاریخ اسلام از تکفیری هایی که به نام خدا سر کودکان را می برند و زنان را به کنیزی می برند و خودشان را بین مردم منفجر می کنند تا به بهشت بروند خواست تقوا پیشه کنند و اخلاق و سیره پیامبر اسلام (ص) را الگو قرار دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر علی الشعیبی که مطالعات زیادی در زمینه فرقه وهابیت تکفیری داشته و کتاب های متعددی برای رسوا کردن این فرقه گمراه تألیف کرده است در گفتگو با برنامه «یوم جدید» شبکه جهانی الکوثر، تکفیری ها را افرادی خونخوار توصیف کرد که سرهای کودکان را می برند و زنان را به کنیزی می گیرند و به آنان تجاوز می کنند و بازار برده فروشی را دوباره به راه انداخته اند.

دکتر الشعیبی ضمن دعوت کردن این گمراهان به در پیش گرفتن تقوای الهی خطاب به آنان گفت: چرا همواره خودتان را تبرئه می کنید و خودتان را معصوم می دانید؟! تقوا پیشه کنید و دو رکعت نماز بخوانید و از خداوند بخواهید بر شما رحمت کند و شما را به راه راست هدایت کند. چرا اینقدر خشونت به خرج می دهید؟!

پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که در آنها از اخلاق حسنه و گذشت و مهربانی پیامبر اسلام (ص) تمجید شده است افزود: نرمش و مهربانی و نیکی از اخلاق حسنه است و همه باید از اخلاق نیک حضرت محمد (ص) الگوبرداری کنیم.

این استاد برجسته سوری خطاب به تکفیری هایی که از سراسر جهان وارد سوریه و عراق و یمن و لبنان شده اند گفت: شما از ما چه می خواهید؟ می خواهید عدالت الهی را برقرار کنید؟ بسیار خوب آن را در کشور خودتان برقرار کنید! اگر اهل گفتگو و بحث و استدلال هستید ما برای بحث و گفتگو با شما آماده ایم ولی شمشیر نکشید! شما روزی در قبر گذاشته می شوید و باید پاسخگوی اعمالتان باشید!

دکتر الشعیبی خطاب به تکفیری ها افزود: اجازه ندهید کسانی که می گویند کمربند انفجاری ببندید و خود را بین مردم منفجر کنید تا حوریان بهشتی نصیب شما شوند، شما را فریب دهند و گمراه کنند زیرا پیامبر اسلام (ص) هیچگاه دست به چنین اعمالی نزده است.


برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


جمعه 8 دی 1396 - 12:26:0