فرصتی برای محاکمه نتانیاهو

سه شنبه 5 دی 1396 - 1:41:49
فرصتی برای محاکمه نتانیاهو

بیروت- الکوثر: دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت حکم اخیر دادگاه کیفری بین المللی که شهرک سازی را جنایت جنگی توصیف کرد، راه را به روی محاکمه مقامات رژیم صهیونیستی که در شهرک سازی دست دارند، هموار می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مصطفی البرغوثی گفت: «دادگاه کیفری بین المللی این ماه بعد از مدتها انتظار اعلام کرد شهرک سازی جنایت جنگی است و به این ترتیب راه را به روی سازمان آزادیبخش فلسطین و تشکیلات خودگردان باز کرد تا جنایتکاران جنگی اسرائیلی را که در شهرک سازی دست دارند فورا به این دادگاه معرفی کنند».

البرغوثی افزود: این حکم همه مسئولان اسرائیلی که در جنایت شهرک سازی دست دارند و در رأس آنها بنیامین نتانیاهو و وزیر جنگ او آویگدور لیبرمن و مسئولان شهرک ها و وزارت دارایی اسرائیل و همه سازمان های دولتی و غیردولتی اسرائیلی و خارجی که به تامین مالی شهرک سازی کمک می‌کنند، را شامل می‌شود.

برغوثی بر لزوم بهره برداری فلسطینی‌ها از دستاوردهای به دست آمده به لطف مقاومت ملت فلسطین و موفقیت های دیپلماتیک فلسطینی‌ها در سازمان ملل متحد برای تشدید انزوای سیاسی رژیم اشغالگر و تغییر توازن قوا به نفع فلسطینی‌ها تاکید کرد.


برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


سه شنبه 5 دی 1396 - 1:41:3