گزارش رسانه صهیونیستی درباره «خطر ایران» 

دو شنبه 4 دی 1396 - 18:38:36
گزارش رسانه صهیونیستی درباره «خطر ایران» 

تهران- الكوثر: تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تحلیلی مدعی شد که خطر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیست افزایش یافته است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تحلیلی با ارائه چهار نشانه مدعی شد که ایران برای عملی کردن به شعار خود برای نابودی اسرائیل نزدیک شده است. 
رسانه رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد که نخستین دلیل در این باره این است که نیمه ماه ژوئیه گذشته ایران توانست پلی ایجاد کند که آن را از عراق به بلندهای جولان سوریه و دریای مدیترانه مرتبط می‌کند. 
دومین دلیل و نشانه در این باره نیز این است که ایران در حال ساخت مراکز نظامی در داخل سوریه و لبنان برای تولید موشک‌های هدایت شونده و دیگر تسلیحاتی نظامی نقطه‌زن است تا در رویارویی آینده با اسرائیل استفاده کند. 
بر اساس این گزارش رسانه صهیونیستی، سومین نشانه در این باره نیز‌‌ همان است که روزنامه «وال استریت ژورنال» منتشر و اعلام کرد که ایران نیروی نیابتی متشکل از شیعیان دارد که اساس آن را ۱۲۵ هزار مبارز در سوریه تشکیل می‌دهد که به طور مستقیم از قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران، دستور می‌گیرند. 
چهارمین نشانه و دلیل از نظر رسانه صهیونیستی نیز رد این باره نیز حضور یکی از نمایندگان ایران در مرز لبنان و اسرائیل، یعنی قیس الخزعلی، دبیر کل گروه عصائب اهل حق عراق – یکی از گروه‌های بسیج مردمی- با لباس نظامی و به همراه نیروهای حزب الله بود. او آن زمان از مرزهای جنوبی لبنان در روستای «کفرکلا» دیدن و اعلام کرد که برای ایستادگی در کنار ملت لبنان و موضوع فلسطین علیه رژیم اشغالگر در آمادگی کامل هستند.



برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 4 دی 1396 - 18:38:27