عضو پارلمان سوریه: عربستان اجیرشده آمریکا و صهیونیست‌هاست 

شنبه 2 دی 1396 - 17:32:0
عضو پارلمان سوریه: عربستان اجیرشده آمریکا و صهیونیست‌هاست 

تهران- الکوثر: عضو پارلمان سوریه با بیان اینکه ایران از منافع کشورهای اسلامی دفاع می‌کند تاکید کرد که عربستان اجیرشده آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

به گزارش پایگاه  شبکه الکوثر،علی الشیخ عضو پارلمان سوریه درباره تحولات کشورهای عربی و وضع منطقه نیز گفت: بعید است که درباره وضع کنونی و تاسفبار کشورهای کنونی، این کشور‌ها عملکرد تاثیرگذاری داشته باشند. تکیه بر رژیم‌های عربی مزدور که مجری طرح‌های اسرائیل هستند راه به جایی نمی‌برد. رژیم سعودی با نابود کردن یمن و کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان، مجری طرح‌های بیگانه هستند. 
وی گفت: همه ما از طریق رسانه‌ها، دیدیم که چگونه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سفر اخیرش به منطقه صد‌ها میلیارد دلار از عربستان گرفت و سپس هواپیمایش به طور مستقیم از ریاض عازم فلسطین اشغالی شد. این در واقع، منحرف کردن توجه عربی از قدس به شمار می‌رود که هدف از آن نیز ایجاد رویارویی و خصومت با ایران است، ایرانی که در همه محافل بین المللی و با همه ابزار‌ها و به اشکال مختلف از مسائل عربی و اسلامی دفاع می‌کند. بنابراین، رژیم‌های عربی خواهان حل و فصل در منطقه و کشورهای عربی نیستند و سبب ساز مصیبت و جنگ در منطقه هستند. 
علی الشیخ در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید کرد که رژیم‌های عربی در واقع مامور انجام وظایف تعریف شده خود در چارچوب ایده آمریکایی- صهیونیستی هستند. روزهای گذشته شبکه‌ها و رسانه‌های خبری از کشف و ضبط محموله تسلیحات قاچاق به تروریست‌های موجود در غوطه شرقی خبر دادند که این نشان دهنده ادامه حمایت برخی رژیم‌ها از تروریست هاست، اما ارتش سوریه در خنثی کردن این اقدام آن‌ها موفق شد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 2 دی 1396 - 17:31:49