اجلاس رئیسان مجالس کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود

دو شنبه 27 آذر 1396 - 13:1:27
اجلاس رئیسان مجالس کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود

تهران- الکوثر: نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی امروز با حضور ١١ کشور اسلامی در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: امیدواریم نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی کمک کند تا پارلمان‌های کشورهای اسلامی توصیه‌های قوی و جدی به دولت‌های خود برای حمایت قاطعانه از فلسطین داشته باشند.
حسین امیرعبداللهیان صبح امروز (دوشنبه، 27 آذر) پیش از آغاز نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در هتل اسپیناس در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از برگزاری این نشست گفت: اجلاسی که امروز در تهران برگزار می‌شود مقدمه‌ای برای نشست روسای مجالس کشورهای اسلامی است که 23 تا 27 دی در تهران تشکیل می‌شود و کمیته فلسطین در آن فعال است.
وی در ادامه با بیان اینکه این نشست اضطراری با حضور هیأت‌های پارلمانی کشورهای اسلامی برگزار شده است، اظهار داشت: در این نشست اعلام می‌کنیم که ما قدس را به عنوان پایتخت ابدی فلسطین به رسمیت می‌شناسیم و وحدت گروه‌های فلسطینی و مقاومت تا پیروزی کامل و احقاق حقوق آنها در همه اراضی را خواستاریم.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این اجلاس کمک کند تا پارلمان‌های کشورهای اسلامی توصیه‌های قوی و جدی به دولت‌های خود برای حمایت قاطعانه از فلسطین داشته باشند.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


دو شنبه 27 آذر 1396 - 12:40:18