زخمی شدن شش فلسطینی دیگر در غزه

یک شنبه 26 آذر 1396 - 11:9:28
زخمی شدن شش فلسطینی دیگر در غزه

غزه- الکوثر: دست کم شش فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مرزهای شرقی نوارغزه زخمی شدند .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع خبری اعلام کردند نظامیان صهیونیست مستقر در برج های دیده بانی و تانک های این رژیم مستقر در خط تماس مرزی شرق نوارغزه و اطراف پایگاه «ناحال عوز» شنبه شب اقدام به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به طرف شماری از جوانان فلسطینی کردند .
به گزارش خبرگزاری وفا فلسطین از غزه ، دست کم شش جوان فلسطینی به ضرب گلوله های جنگی و پلاستیکی نظامیان اسرائیلی زخمی و دهها فلسطینی دیگر بر اثر استنشاق گاز های سمی دچار مصدومیت شدند .
منابع خبری اعلام کردند سه جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اسرائیلی در شرق اردوگاه البریج و شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شدند و برای مداوا به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال یافتند .
نظامیان اسرائیلی مستقر در برج های دیده بانی در اطراف پایگاه المدرسه در شرق البریج و برج های دیده بانی در شرق دیرالبلح نیز به طرف تظاهرکنندگان فلسطینی در اطراف خط تماس مرزی تیراندازی کردند .

 

درهمین ارتباط  بخوانید:  شهادت؛ پایان یک گزارش تلویزیونی+فیلم وعکس

 

 

منابع فلسطینی از شهادت ۱۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۲۰۰۰ تن از لحظه اعلام تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

دیروز شنبه قدس و بیت لحم در کرانه باختری برای دهمین روز متوالی صحنه درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و شهروندان فلسطینی معترض به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بود.

ترامپ روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا

اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


یک شنبه 26 آذر 1396 - 11:9:6