عصائب أهل‌ حق: عربستان دشمن عراقی‌هاست

جمعه 24 آذر 1396 - 21:21:38
عصائب أهل‌ حق: عربستان دشمن عراقی‌هاست

بغداد- الکوثر: دبیر کل گروه «عصائب أهل حق» با اشاره به اینکه عربستان مردم عراق را به قتل رساند تأکید‌ کرد آل‌سعود سومین دشمن عراق است.

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر، قیس الخزعلی روز جمعه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش حتی یک صهیونیست را به قتل نرساند.

وی در مراسمی در استان کربلاء گفت: خطر از هر سوی جهان ما را احاطه کرد و تروریست‌ها‌ خواهان پایمال کردن کرامت و شرافت ما بودند و به اطراف بغداد رسیدند و بیش از یک سوم عراق را اشغال کردند.

وی گفت: پس از پیروزی عراق بر این خطر، اکنون هر کشوری به ما تبریک می‌گوید‌. نباید فریب بخوریم و دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص ندهیم. دوست ما همان کسی است که به ما کمک کرد و شناخته شده است.

قیس الخزعلی تأکید‌ کرد: دشمن ناشناخته کسی است که شب دشمن باشد و روز دوست که اسرائيل در صدر آن‌هاست. داعش جز مسلمانان کسی را به قتل نرساند حتی یک اسرائيلی را نکشت و رژیم صهیونیستی عناصر داعش را در بیمارستان‌های‌ خود معالجه می‌کرد‌.

وی تأکید‌ کرد: دومین دشمن ما آمریکاست که القاعده را ایجاد کرد. آمریکا به‌هیچ‌ وجه از بغداد حمایت نکرد بلکه فقط از اربیل حمایت کرد.

قیس الخزعلی گفت: سومین شدمن عراق رژیم سعودی است. بیش از ۵ هزار عنصر انتحاری از عربستان سعودی به عراق آمدند.

وی گفت: عربستان برای کشتار عرارقی ها آمد و اکنون نیز می‌خواهد‌ بار دیگر ما را فریب دهد. عربستان عراقی‌ها‌ را به قتل رساند اما اکنون پس از پیروزی عراق و شکست طرح‌های‌ آن‌ها‌، عربستان به‌بهانه‌ کمک به عراق مدعی حمایت از آن برآمده است.


جمعه 24 آذر 1396 - 21:21:25